דרסיליה: "קצבאיה מאמן ענק. המערך שלו יקשה על ישראל"

עוזר מאמן מכבי חיפה החמיא לנבחרת מולדתו לקראת המפגש בשלישי: "הם משחקים בשביל המאמן, שמוציא מהם הרבה יותר מקודמיו. הם באים עם ביטחון אחרי קרואטיה וישראל תתקשה להגיע למצבים"

אלישע לוי עם גיאורגי דרסיליה
אלישע לוי עם גיאורגי דרסיליה | צילום: אתר ספורט 5

גיאורגי דרסיליה נמצא כבר שנים בישראל. כשחקן וכעוזר מאמן. יד ימינו של אלישע לוי במכבי חיפה יראה מחר (שלישי) את נבחרת מולדתו גאורגיה מול ישראל באיצטדיון בלומפילד. האורחת נחתה אתמול בארץ מלאת ביטחון אחרי ה-0:1 המפתיע על קרואטיה, וגם דרסיליה בטוח: לשחקנים של לואיס פרננדס יהיה קשה מאוד לקחת את 3 הנקודות החשובות במוקדמות יורו 2012.

 

"קצבאיה מאמן אדיר", החמיא דרסיליה לבוס הגאורגי, "זה אותו סגל שחקנים שהיה גם למאמנים הקודמים, אבל הוא מצליח להוציא הרבה יותר. גאורגיה מגיע לפה עם הרבה מאוד ביטחון אחרי הניצחון על קרואטיה, אבל קשה להעריך מי ינצח. קצבאיה מעריך מאוד את ישראל ואומר שיש פה מאמן מצוין, אבל הוא כמובן רוצה לנצח".

"האמת היא שקצבאיה היה מאוד מופתע מהניצחון על קרואטיה", הוסיף עוזר מאמן מכבי חיפה, "הוא שיחק במערך סגור ובסך הכל רצה להוציא תיקו. הוא לא האמין שהם ינצחו, ואז הגיע השער ונתן להם הרבה תיאבון".

 

"מה שמייחד את הנבחרת הגיאורגית היא שכולם משחקים בשביל המאמן. קצבאיה נחשב למנהיג בלתי מעורער והשחקנים מאוד אוהבים אותו. יש לו רקורד מרשים, הוא הצליח להגיע עם אנורתוזיס הקפריסאית לשלב הבתים של ליגת האלופות ועשה שם תוצאות יפות. הוא נחשב לדמות מאוד אהודה בגיאורגיה. יהיה משחק קשה לשתי הנבחרות, המערך הסגור של קצבאיה בדרך כלל מקשה מאוד על היריבות ומביא לכך שממעטים להגיע נגדם למצבים. אני מעריך שככה יהיה גם".