חושבים קדימה? מכבי חיפה עוקבת אחרי פביאן סטולר ורפי דהן

שני שחקני הפועל פ"ת מחוזרים על ידי המוליכה, אם כי עדיין לא ברור האם תיכנס למו"מ. גם החלוץ הגנאי פוקו על הכוונת, אם כי בשלב הזה אין כוונה להביאו

אייל גולסה ופביאן סטולר
אייל גולסה ופביאן סטולר | צילום: אתר ספורט 5

מוליכת ליגת העל, מכבי חיפה, אמנם חזק במירוץ האליפות עם פער של 4 נקודות מהפועל ת"א, אבל זה לא אומר שבקבוצה קופאים על השמרים. הירוקים כבר החלו בהכנות לקראת העונה הבאה כשעל הפרק עומדים לא מעט שמות של שחקני חיזוק פוטנציאלים.

לאתר ערוץ הספורט נודע כי הסקאוט של הירוקים, אלון חרזי, עקב לאחרונה אחרי בלם הפועל פ"ת, פביאן סטולר, ואחרי קשר המלאבסים רפי דהאן. בחיפה עוד לא התקבל ההחלטה האם לנסות ולצרף את השניים, ובשבועות הקרובים המעקב צפוי להימשך.

 

בנוסף, בקרוב עשוי להגיע למבחנים חלוץ בשם ננה פוקו. מדובר בגנאי בן ה-22, המשחק בליגה בארצו ונחשב לפוטנציאל גדול מאוד.

בחיפה יחזרו היום לאימונים אחרי יומיים של מנוחה, ויפתחו את ההכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו, ממנו ייעדרו ליאור רפאלוב ואייל משומר המוצהבים. בהמשך השבוע תתקבל ההחלטה האם יניב קטן יהיה בסגל למשחק, כשבינתיים הקפטן מתאמן ומראה סימנים כי הוא מצליח להתגבר על הפציעה בגבו.

בקבוצה מקווים כי טאלב טוואטחה, שאמור לשחק מול גיאורגיה, לא יגיע סחוט למשחק מול עכו, זאת מאחר שאין בסגל מגן שמאלי מחליף כשיר. במקביל נמשכים המאמצים להכשיר את פיטר מסיללה לפלייאוף, כשהדרום אפריקאי אמור להיות כשיר בזמן.