נבחרת ישראל: טאלב טוואטחה צפוי לפתוח בהרכב מול לטביה

המגן בן ה-18 של מכבי חיפה עשוי לערוך הופעת בכורה לאומית באגף שמאל. גם יואב זיו ועומר דמארי צפויים לפתוח. פרננדס מתלבט בין רפאלוב לורמוט ונוטה לפתוח עם שלושה בלמים

לואיס פרננדס באימון נבחרת ישראל
לואיס פרננדס באימון נבחרת ישראל | צילום: אתר ספורט 5

לואיס פרננדס שומר עדיין את הקלפים קרוב לחזה, אבל באימון הסגור שקיים הערב (רביעי) מאמן הנבחרת, החל להתגבש המערך שיפתח בשבת בלטביה. על פי התרגול, תשעה שחקנים כבר בטוחים בהרכב של הצרפתי, שיעלה במערך של 3-5-2.

שלושה שחקנים יאיישו את מרכז ההגנה של נבחרת ישראל - טל בן חיים, רמי גרשון ודקל קינן, שישמרו על השער של דודו אוואט. בצדדים ישולבו שני מגינים, שיתופקדו כקיצוניים. באגף ימין אמור לפתוח יואב זיו, כאשר במשאל ישחק כנראה טאלב טוואטחה בהופעת בכורה.

 

ב-11 של פרננדס יפתחו שני קשרים, ביברס נאתכו ובירם כיאל, ועוד שחקן מתחת לחלוץ. בחוד יוצבו שניים - אליניב ברדה ועומר דמארי. במחצית השניה של האימון העביר פרננדס את גופיית ההרכב הראשון מליאור רפאלוב לגילי ורמוט, והחליף בין זיו לאלרואי כהן ובין איציק כהן לדקל קינן.

 

בשלב מסוים זיו הפך למגן שמאלי במקומו של טוואטחה, ונראה שעמדות שני המגינים הן ההתלבטות הגדולה של המאמן. הצרפתי אינו נוטה לקבוע את ההרכב שלושה ימים לפני משחק, כך ששינויים עדיין עשויים להתרחש.