בוזגלו: "איך הייתי מתנהג כאוהד מכבי? מקלל את מאור בוזגלו"

קשר הצהובים, אשר הושעה עד להודעה חדשה בעקבות ההתפרצות שלו בשבת מול נתניה, בהתבטאות נדירה: "משוכנע שהייתי נוהג כך". על ההשעיה אמר בוזגלו: "התנהגותי בשבת נבעה אך ורק מאיכפתיות, דאגה ורצון שהקבוצה תצליח"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | צילום: אתר ספורט 5

אלה לא ימים שמאור בוזגלו ירצה לזכור. הקבוצה שלו מכבי ת"א נמצאת בשפל חסר תקדים העונה וחוטפת מכה אחר מכה, וברמה האישית נראה שהקשר הכל כך מוכשר לא מצליח לבטא את עצמו. בנוסף לכל הצרות, בוזגלו הושעה רק היום (שני) עד להודעה חדשה ממכבי בעקבות ההתפרצות שלו בחדר ההלבשה במחצית לאחר החלפתו בתבוסה 3:0 למכבי נתניה.

לקראת שני משחקי הנבחרת מול לטביה וגיאורגיה, הקשר סיפק ראיון בלעדי (ומרתק) לערוץ הספורט בו התייחס גם, איך לא, לתחושותיו בתקופה הזו במכבי. "אם הייתי מעמיד את עצמי במקום אוהדי מכבי, איך אני הייתי מתנהג? אני בטוח שהייתי מקלל את מאור בוזגלו, בטוח. עד כדי כך", אמר השחקן בראיון שישודר במלואו במהדורת הלילה של חדשות הספורט ביום חמישי.

 

בוזגלו דיבר בהרחבה על מעמדו בנבחרת, על לואיס פרננדס, ועל התחושות בקרב שחקני הסגל הלאומי בכל מה שנוגע לקמפיין מוקדמות היורו 2012. גם למערכת היחסים הסבוכה שלו עם התקשורת ולרמת הציפיות הגבוהה ממנו הקשר התייחס בראיון המדובר.

שעיר לעזאזל?

כזכור, מוקדם יותר היום סיר הלחץ במכבי ביעבע כאשר בוזגלו הועמד לדין משמעתי. בהודעה שפירסמה מכבי ת"א נאמר: "בשלב זה מאור מושעה מכל פעילות בקבוצה עד קבלת החלטה נוספת בעניינו". בוועדה השתתפו חברי הנהלת מכבי תל אביב והיועץ המשפטי, עורך הדין מורן מאירי. הקשר הגיע לדיון מלווה באביו, יעקב בוזגלו.

 

"רציתי להבהיר כי התנהגותי בשבת נבעה אך ורק מאיכפתיות, דאגה ורצון שהקבוצה תצליח", הגיב בוזגלו להשעיה בהודעה שפרסם באתר הרשמי שלו, "אני מתנצל על התנהגות זו. אני רוצה להמשיך ולשחק במכבי תל אביב ולהצליח עם הקבוצה".

 

בשלב מסוים במהלך הדיון אמר עו"ד מאירי כי לדעתו העונש צריך להיות קנס גבוה. בשלב זה התפרץ יעקב בוזגלו לעבר הנוכחים ואמר כי הופכים את בנו לשעיר לעזאזל לדעתו. בנוסף, אמר מאור לאנשי מכבי כי אשתו מאושפזת מאז יום שישי בערב וכי הוא נמצא בסערת רגשות שהתפרצה החוצה. בהנהלת מכבי ת"א לא ידעו על מצבו האישי של השחקן, ועל כך אמרו: "ניקח זאת בחשבון כשנחליט על העונש, אבל אין ספק שיהיו צעדים כואבים".