חשבונות הפועל ת"א עוקלו. ההתאחדות: "נפעל משפטית"

החוב לסלים טועמה ממשיך לרחף מעל המועדון. ההתאחדות, על אף שאינה צד בעניין, תעביר את הסכום (611 אלף שקל) לשחקן, במקרה הצורך, מכספי מענקים וזכויות שידור שיועדו לקבוצה ויופקעו

סלים טועמה חוגג עם איתי שכטר ואביחי ידין
סלים טועמה חוגג עם איתי שכטר ואביחי ידין | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

ההתאחדות לכדורגל קיבלה הבוקר (ראשון) מכתב רשמי מההוצאה לפועל, עם מספר התיק שפתח הקשר סלים טועמה נגד קבוצתו הפועל תל אביב בגין חוב של 611 אלף שקל. פתיחת התיק הוביל לעיקול כספים של הקבוצה.

 

על אף שההתאחדות לכדורגל היא צד ג' בעניין, היא מחזיקה בכספים שמגיעים לקבוצות ליגת העל (מהסכמים, חסויות, מועצת ההימורים, זכויות שידור וכו'), ובמכתב שנשלח מבהירים מההוצאה לפועל כי במידה שבהפועל לא תשלם את הכספים המגיעים לטועמה, תצטרך ההתאחדות לדאוג לכספים אלו.

המשמעות היא כי הכספים והמענקים שייועדו להפועל תל אביב, כפי שמועברים לכל קבוצה בליגת העל, יופקעו וייעשה בהם שימוש לטובת כיסוי החוב לשחקן. ההתאחדות הגיבה: "אנחנו מאשרים את קבלת מכתב העיקול בעניינו של סלים טועמה, שהתקבל במסגרת הליך משפטי בין השחקן לבין הפועל תל אביב. ההתאחדות אינה צד בעניין, אך תפעל על פי הנדרש במישור המשפטי".

 

בבקרה הבהירו אתמול כי הכספים שחייבים לטועמה יגיעו אליו עד סוף החודש. המשמעות היא שכל הכספים של הפועל, לפי שעה, מעוקלים ואינם ניתנים לשימוש. מעבר לכך, ההתאחדות תעביר בימים הקרובים מסר חד וברור לאלי טביב כי עליו לעמוד יחד עם שותפו מוני הראל התחייבויות הקבוצה לשחקנים וספקים כדי לקבל אישור לשחק במפעלים האירופאים. טביב יצטרך לעמוד ב-50 אחוז מהתשלום, על אף שלטענתו האחריות מוטלת על מוני הראל בלבד, כיוון שההתחייבויות נעשו עוד בטרם נכנס טביב לשותפות.