אלישע לוי לשחקניו: "תתעלמו מהבלאגן של אשקלון, אנחנו צריכים לקחת את הנקודות"

מאמן מכבי חיפה מיקד את שחקניו לקראת המפגש בשבת (17:00) עם יריבת התחתית המסובכת בצרות משלה. עותמאן ומיימון יפתחו בהגנה במקום משומר ובנאדו, גולסה יפתח במקום סיידו

לוי באימון מכבי חיפה
לוי באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

מכבי חיפה תארח בשבת (17.00 קרית אליעזר) את הפועל אשקלון ותקווה שלא לאבד נקודות יקרות במאבק על המקום הראשון בליגת העל, שיעניק לה יתרון ביתיות בפלייאוף העליון. אלישע לוי יפתח עם ולדימיר דבאלשוילי ותומר חמד בחוד, כאשר סיידו יאיא יישב על הספסל ואייל גולסה ייכנס במקומו לצד גוסטבו בוקולי בקישור.

בהגנה עלי עותמאן יחליף את אייל משומר בעמדת בצד ימין בעוד ששי מיימון יפתח במקום אריק בנאדו המוצהב. אלישע לוי כינס את השחקנים ואמר להם בתום האימון: "יש משחקים שחייבים לנצח. תתעלמו מהבלאגן שהיה השבוע באשקלון, זה לא מעניין אותנו. נבוא לעשות את העבודה שלנו ולהשאיר פה את הנקודות".

 

שחקן בקבוצה אמר לאתר ערוץ הספורט: "נבוא ונציג את המשחק הרגיל בשביל לנצח בכל מצב. אשקלון? אנחנו לא צריכים להתעסק בשטויות ארבעה מחזורים לפני הפלייאוף". במועדון מקווים שיגיע קהל גדול שיתמוך במועדון.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', עלי עותאמן, שי מיימון, אנדריי פילאבסקי, טאלב טוואטחה, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי, עידן ורד, ליאור רפאלוב, תומר חמד, ולדימיר דבאלשוילי.