מכבי חיפה: יניב קטן עשוי לחזור מוקדם מהצפוי ולהיות כשיר למשחקי הפלייאוף

קפטן הקבוצה חש הקלה בכאבי הגב בימים האחרונים וגם בדיקות שעבר העידו כי קצב החלמתו מהיר. הירוקים עושים מאמץ על מנת להכשירו לשלבים המכריעים של העונה

יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי
יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי | צילום: אתר ספורט 5

אופטימיות מחודשת במכבי חיפה. במועדון עושים מאמצים גדולים להכשיר את יניב קטן לפעילות כבר בשבועות הקרובים. הקפטן מרגיש הקלה גדולה בגב וממשיך לעבור סדרת בדיקות, כולל בדיקה שעבר בימים הקרובים אצל דוקטור משה לוינקופף, הרופא של הפועל תל אביב ומומחה לבעיות גב, שמראה כי יש הטבה מסוימת במצבו של השחקן.

הצוות המקצועי שוקד על שיטת טיפול חדשה כדי להקל עוד יותר על השחקן, שמעוניין לחזור כמה שיותר מהר. ההערכה היא שבתוך שבועיים-שלושה עשוי קטן לחזור לרוטציה וכמובן להתחיל להתאמן אימונים מלאים, מה שאומר שככל הנראה יעמוד לרשות אלישע לוי בתחילת הפלייאוף.

 

אלה חדשות טובות מאוד מבחינת המאמן, יחד עם חזרתו של פיטר מסיללה, שעבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו. במידה ששניהם יחזרו, עשוי לראשונה העונה הסגל המלא לעמוד לרשות המאמן בישורת האחרונה והחשובה מכולם.

לקראת המשחק מול הפועל אשקלון עשוי אלישע לוי לפתוח במערך של שני חלוצים עם ולדימיר דבאלישווילי ותומר חמד בחוד כדי להשיג מחץ גדול יותר. בחיפה הזהירו את השחקנים שלא להתייחס לבלאגן שקורה באשקלון ולכך שהיא עם שבעה הפסדים רצופים, והפצירו בהם לעלות ב-100 אחוזי יכולת כדי שלא להיות מופתעים. אייל גולסה נטש את האימון לאחר שספג מכה ברגלו, אך הוא צפוי להיות כשיר למשחק בשבת. שי מימון יחליף בעמדת הבלם את אריק בנאדו, שייעדר בגלל צבירת כרטיסים צהובים.