אריק בנאדו: "אנחנו במקום הראשון וזה יהיה ככה גם עד סוף העונה"

בלם מכבי חיפה, שבישל את השער השני ב-0:2 על הפועל חיפה בדרבי: "ד"ש ליואב כץ? אני לא מתעסק בשטויות האלה, העיקר שניצחנו". דבאלישווילי אמור לעזוב בקיץ, נראה שפיליאבסקי הזר היחיד שיישאר

אריק בנאדו במדי מכבי חיפה
אריק בנאדו במדי מכבי חיפה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

שחקני מכבי חיפה קיבלו רוח גבית משמעותית אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה בדרבי. ליאור רפאלוב כבש את הראשון, ולדימיר דבאלישווילי את השני ובצד הירוק של העיר מיהרו לסגור את חשבון עם הצד של המפסידים.

"ד"ש ליואב כץ? לא מתעסק בשטויות האלה", אמר אריק בנאדו, שבישל את השער השני. "מה שחשוב הוא שניצחנו ושחזרנו ליכולת טובה אחרי שבוע וחצי בו ניצחנו אבל נראינו לא הכי טוב, בלשון המעטה. זה ניצחון שמראה שאנחנו עדיין בעניינים וחזק. אנחנו במקום הראשון ושאף אחד לא יחשוב אחרת, וזה יהיה כך עד סוף העונה".

 

"הם היו בתקופה טובה וחשבו שהם יכולים לבוא ולנצח. אנחנו ניסינו לשמור את האנרגיות והדיבורים למגרש", הוסיף הבלם. "באנו חדים ונחושים. אני חושב שמההתחלה ראו מי הקבוצה ששולטת במגרש ומי קבוצה יותר טובה ואיכותית. התוצאה לטובתנו, כך שאין מה לדבר על מי הייתה הקבוצה הטובה יותר על המגרש".

 

איך זה להיות אבא טרי?
"מרגש מאוד, אני עדיין עם האנרגיות של הלידה. עברתי יומיים סוערים. זה פיניש טוב פה ואני ממהר לחזור הביתה, אולי הוא גדל קצת בשעות שלא ראיתי אותו".

במכבי חיפה קיימת שביעות רצון גדולה מאוד מהבלם אנדריי פיליאבסקי, שנתן את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לארץ. גם תומר חמד, אייל משומר וליאור רפאלוב קצרו שבחים. שני האחרונים ייעדרו מהמשחק מול הפועל עכו עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים. בנאדו ייעדר מהמשחק הקרוב מול אשקלון בגלל אותה סיבה ומי שאמור להחליף אותו בהרכב הוא שי מימון.

 

הסקאוט של ליל שנכח במשחק יחד עם הסוכן דודו דהאן התרשם מרפאלוב ודבאלישווילי. ההערכה בחיפה היא שבנוסף לג'ון קולמה, גם החלוץ הגיאורגי יעזוב בסוף העונה, למרות שיש לו חוזה לעונה נוספת. בחיפה יש רצון למכור בקיץ את פיטר מסיללה, שיחזור לשחק בעוד כחודשיים.

 

הצעדים המתוכננים מצביעים על מהפכה של ממש במצבת הזרים. לא בטוח שיא יא סיידו ימשיך וכרגע פיליאבסקי הוא הזר היחיד שאמור להישאר. הירוקים ממשיכים לחפש אחר בלם זר ברמה גבוהה, מה שיאפשר להסיט את האוקראיני לתפקידו הטבעי בקישור האחורי.