דיווחים: בוקולי עשוי לעבור ל-MLS. מכבי חיפה דווקא מתכננת שימשיך

הקשר יעזוב לארה"ב בקיץ? מהקבוצה נמסר: "אנו מודעים לעניין שהוא מעורר בקולומבוס, לא נעשתה אלינו פניה בעניין". הברזילאי יהפוך לשחקן חופשי, הירוקים רוצים להחתימו לעונה נוספת. חמד וצ'יזיק ידונו בחוזה ארוך טווח

גוזטאבו בוקולי
גוזטאבו בוקולי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

האם גוסטבו בוקולי יעבור ממכבי חיפה ל-MLS? לפי דיווחים זרים, הקשר הברזילאי מחוזר על ידי אנשי הקולומבוס קרו, שאנשיה שוהים בארץ והתלהבו מאוד מיכולתו, אולם במכבי חיפה אמרו כי הם מודעים להתעניינות בשחקן אולם לא נעשתה אליהם פניה בנושא.

מאמן הקבוצה מאוהיו, רוברט וורנישצקה, ואחד מראשי הקבוצה, בראיין בליס, צפו לאחרונה במספר משחקי ליגת העל והתרשמו מבוקולי. עם זאת, יש לציין כי ליגת ה-MLS נפתחת בחודש מרץ, ולכן אם אכן יעבור הקשר לארה"ב זה יקרה רק בסיום משחקי הפלייאוף העליון בו תשחק מכבי חיפה, בסוף חודש מאי. ההערכה היא כי הסיכוי למעבר בוקולי לארה"ב הוא נמוך.

 

בוקולי יהפוך בסוף השנה לשחקן חופשי, אולם ההערכה היא כי חיפה תחתימו לעונה נוספת גם אם לא תבנה עליו כשחקן הרכב. כידוע, בוקולי אוחז במעמד תושב ארעי ולא נחשב כשחקן זר. תרומתו החברתית והמקצועית בחיפה מוערכת מאוד על ידי אנשי המועדון.

קולומבוס זכתה באליפות ה-MLS ב-2008, ובעונה שעברה דורגה שניה באיזור המזרח עם 14 ניצחונות, 8 הפסדים ו-8 תוצאות תיקו. שומת מוכרים ששיחקו בעבר בקבוצה הם היהודי סבסטיאן רוזנטל, והצמד שחקני נבחרת ארה"ב לשעבר, השוער בראד פרידל והחלוץ בראיין מקברייד.

 

תומר חמד, שגם חוזהו יסתיים בסוף העונה, אמור בתחילת השבוע הבא להיפגש עם מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, בנסיון לסכם בקבוצה על חוזה ארוך טווח. בנוסף, אייל משומר קרוב לסיכום ל-4 עונות נוספות, וג'ון קולמה, כפי שפורסם כאן באתר, לא ימשיך ככל הנראה בקבוצה למרות שלירוקים אופציה להאריך את חוזהו בשנתיים.

 

שחקני חיפה יזכו ליום חופשי היום, ומחר ימשיכו בהכנות לדרבי החיפאי מול הפועל ביום שני. ולדימיר דבלאשווילי ישוב לסגל לאחר שהחלים מפציעתו בשריר הירך האחורי. גם החלוץ אינו צפוי להמשיך בעונה הבאה.