רשיונו של דבאלשווילי נשלל ל-30 יום ורכבו הוחרם

חלוץ מכבי חיפה יעמוד למשפט ביוני בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול. השחקן נעדר מהשימוע שנערך באגף התנועה. הירוקים ינסו לחזור הערב למקום הראשון עם ניצחון על הפועל ר"ג

ולדימיר דבאלשווילי אחרי שער
ולדימיר דבאלשווילי אחרי שער | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

רשיונו של חלוץ מכבי חיפה ולדימיר דבאלשווילי נשלל הבוקר (ראשון) ל-30 יום אחרי שעוכב על ידי המשטרה בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול. השחקן נעדר מהשימוע שנערך היום באגף התנועה והוחלט, שלא בפניו, גם להחרים את רכבו למשך תקופת השלילה. ביוני אמור דבאלשווילי לעמוד למשפט.

בלילה שבין חמישי לשישי יצא דבאלשווילי, שמושבת ממשחק פעיל בעקבות פציעה, לבלות על חברו לקבוצה פיטר מסיללה. בסיום הבילוי עוכב החלוץ בחשד שצרך אלכוהול בכמות שמעל המותרת בחוק. באימון הבוקר של יום שישי הוא כבר לקח חלק. אמש הודיעה מכבי חיפה: "הנושא הזה יטופל במסגרת המועדון".

 

בנושא אחר: שביעות רצון מהחלוץ הנבחן, אנטון קראמר, שימשיך בהתרשמות ובקבוצה אף ינסו לארגן משחק אימון לבחון את יכולתו מעבר לאימונים, לפני שיקבלו החלטה סופית.

הערב תפגוש מכבי חיפה את הפועל ר"ג ותנסה לחזור, לפחות זמנית, לפסגה. אייל משומר ישוב להרכב על חשבון עלי עותמאן, גוסטבו בוקולי יפתח במקום את מוחמד גאדיר. בהמשך היום יחליט המאמן אלישע לוי אם לפתוח עם יא יא סיידו או ג'ון קולמה, כאשר הנטייה היא עדיין לפתוח עם סיידו.

 

"אנחנו צריכים לשים את הסיפור עם הפועל ת"א מאחורינו, אי אפשר לגרור את זה לתקופה ארוכה", אמר אחד משחקני מכבי, "יש הזדמנות לחזור למקום הראשון ואנחנו רוצים לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. אנחנו משחקים בבית שלנו וצריך לנצח".