בהפועל ת"א מוכנים: "בבית"ר זוכרים שלקחנו אליפות בטדי"

תכונה רבה בשורות האדומים לקראת המפגש המסקרן בטדי. "גם ליוסי אבוקסיס חשוב לנצח, מקללים אותו שם גם כשהם לא משחקים נגדנו", אמר גורם במועדון. טועמה ובן שהר יפתחו בהרכב

שחקני בית"ר ירושלים מתעמתים עם טוטו תמוז
שחקני בית"ר ירושלים מתעמתים עם טוטו תמוז | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בית"ר ירושלים מול הפועל תל אביב זו קלאסיקה, שרק הלכה והתעצמה במחזור הסיום של העונה שעברה. האדומים חגגו אליפות על הדשא בטדי, והתמונה נצרבה עמוק בתודעה של אוהדי בית"ר. מחר יש לירושלמים הזדמנות לענות עם ניצחון מול האלופה, שמגיעה בכושר נפלא.

 

"בבית"ר זוכרים שעל המגרש שלהם לקחנו אליפות. הם יבואו לנקום בנו ולהרוס לנו את המטרה שלנו", אמרו בהפועל ת"א". יוסי אבוקסיס, שהפך מאז עזב את בית"ר לדמות לא רצויה בטדי, יעמוד מחר על הקווים בהיעדרו של אלי גוטמן, שיחזור רק למחזור הבא מול בני סכנין. "ליוסי חשוב לנצח את בית"ר, שהאוהדים שלה לא מפסיקים לקלל אותו, גם כשהם לא משחקים נגדנו". אמר גורם בהפועל.

אביחי ידין המוצהב ייעדר מהמשחק, כאשר סלים טועמה אמור לפתוח וערן זהבי יוסט לקישור האחורי. בן שהר יחזור להרכב על חשבונו של ויקטור מרעי, שאיכזב נגד הפועל אשקלון בגביע. דני בונדר סובל ממתיחה חזקה במפשעה והוא בספק. אם אכן לא יוכל ליטול חלק במשחק, עומרי קנדה יפתח במקומו.

 

בצהריים תקיים הפועל ת"א מסיבת עיתונאים עם הספנסר החדש, 'בוני התיכון', בה ייטלו חלק גם איתי שכטר ומהארן לאלה הפצועים.