דדי בן דיין: "בית"ר ירושלים חוזרת לעצמה, נצטרך להתעלות על עצמנו"

המגן שכבש את שער הניצחון בגביע מול אשקלון, כבר חושב על המפגש המסקרן בטדי בשני הבא: "נצטרך להוכיח שהמקום הראשון מגיע לנו"

בן דיין בהפועל ת"א
בן דיין בהפועל ת"א | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בעונה שעברה הוא הפגיז, העונה הוא הרבה יותר סולידי. אבל כשמגיע שער ניצחון כזה בשמינית גמר גביע המדינה, זה שווה את כל ההמתנה. דדי בן דיין ירה אתמול (רביעי) טיל אדיר לרשת של הפועל אשקלון והעלה את הפועל תל אביב לשלב הבא עם 1:2 בבלומפילד. שערו הראשון ב-2010/11.

"בעטתי ונכנס יפה, אבל אני קודם כל מאוד מאושר שעלינו", אמר בן דיין לאתר ערוץ הספורט, "ביום ראשון שיחקנו מדהים וכולם חשבו שנבוא נפוחים ועם האף למעלה, אבל באנו ועשינו את העבודה גם מול אשקלון. הגענו להרבה הזדמנויות במחצית הראשונה, אבל 1:2 במשחק גביע זה מתוק. אנחנו לא מכונה, אנחנו גם עייפים ולפעמים מותשים, אבל המשחק שלנו לא השתנה. הנעות כדור היתה, הגענו להרבה מצבים וגם ניצחנו".

 

"לא כולם היו רעננים אחרי ה"היי" של יום ראשון, אבל אנחנו כל הזמן עם הרגליים על הקרקע ומסתכלים כבר ליום שני למשחק מול בית"ר. אני לא כזה מבוגר, אני רק בן 33, אבל העונה אני בא לידי ביטוי פחות בשערים. אני משתדל לעשות את המקסימום בצד שלי כדי שלא לספוג שערים, וכשאני יכול להבקיע ולתרום להתקפה אני שמח".

זמן לנוח אין, כי ביום שני מחכה להפועל מפגש קשה בטדי, מול בית"ר הנלחמת על חייה. "אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש ולהראות שהמקום הראשון מגיע לנו", אמר המגן, "צריך לעבור את המשוכה בטדי, אז נכין את עצמנו לזה. בית"ר ירושלים חוזרת לעצמה, רוני לוי יכין אותם טוב מאוד, הם יידעו את מי לסגור ונצטרך להתעלות כמו בכל שבוע".

 

הדאבליסטית עדיין במירוץ לשמירה על שני התארים שלה, ובן דיין ממש לא מופתע: "מועדון כמו הפועל תל אביב תמיד שואף לכל התארים, כמובן שאחרי השנתיים האחרונות והכדורגל שאנחנו מציגים אנחנו רוצים ללכת על הכל וזה גם מה שמצפים מאיתנו. לא השתנה שום דבר, עדיין מדברים על אותם יעדים".

 

ומה עם העימות הבלתי נגמר בין הבעלים? "גם על המגרש וגם מחוצה לו אנחנו לא באמת מתעניינים. אנחנו קוראים בתקשורת ויודעים מה קורה, אבל מסתכלים רק על טובת המועדון ועל טובת האוהדים הנפלאים שלנו".

 

בן דיין נשאל מדוע אינו נוטה להתראיין העונה, ועם חיוך גדול וניסיון של שנים ענה: "די, מה אני צריך את זה? שייקחו את גילי ורמוט, זה הזמן שלו, את איתי שכטר ובן שהר. אני נהנה לראות אותם מצליחים ותומך מאחור בהצלחה שלהם".