לואיס פרננדס שילם את החוב וימשיך לאמן את ישראל

לאחר שפיפ"א הורתה להתאחדות לכדורגל להפסיק את עבודתו, העביר המאמן הצרפתי 400 אלף יורו לקבוצה הקטארית. פרננדס: "תמיד כיבדתי את התחייבויותיי, וכך אמשיך לנהוג. מודה ללוזון על התמיכה"

לואיס פרננדס
לואיס פרננדס | צילום: רויטרס

לואיס פרננדס ימשיך לאמן את נבחרת ישראל. היום (רביעי) העביר הצרפתי את החוב שלו לא-ראיין הקטארית - 400 אלף יורו - מה שמסיר את תביעתה של פיפ"א להפסקת עבודתו. כעת יוכל פרננדס להתרכז בהכנת הנבחרת לשני המשחקים הבאים במוקדמות יורו 2012, בסוף חודש מרץ מול לטביה וגיאורגיה.

"לאור העובדה שלא הסכימו להעניק לי זמן נוסף כדי להסדיר את ענייני", הגיב הצרפתי, "הייתי חייב לפתור זאת מוקדם ככל האפשר, זאת על מנת שלא להיות מושעה ולא לעזוב את הנבחרת שלי. לא רציתי לעזוב את נבחרת ישראל".

 

"בכל הקריירה שלי כיבדתי את התחייבויותיי ואמשיך לנהוג כך", הוא הוסיף, "ועכשיו כולי תקווה שההליך המשפטי שאני מנהל בשווייץ יסתיים בצורה חיובית. אני מקווה שכעת כולם יהיו מאוחדים סביב הנבחרת, כולנו צריכים להאמין שעוד יש סיכוי להעפיל. אני רוצה להודות לאלה שתמכו והאמינו בי, ובמיוחד ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון".

לוזון הוסיף: "אני שמח שהעניין נפתר. כולנו מאחורי לואיס והנבחרת במטרה ברורה להשיג 6 נקודות בשני המשחקים הקרובים. אני מאחל הצלחה לנבחרת ולפרננדס, הצלחה שלהם היא הצלחה של כל עם ישראל".

 

חשוב לציין כי פיפ"א עדיין לא הודיעה להתאחדות באופן רשמי על הסרת ההשעייה, אולם נראה, לפחות על פי דבריהם של פרננדס ולוזון, כי מדובר באישור פורמאלי בלבד.

 

* בנושא אחר, פרננדס ערך היום שיחות אישיות עם מספר שחקנים בנבחרת, ביניהם גילי ורמוט, ערן זהבי, עומר דמארי, מאור בוזגלו, אייל גולסה וליאור רפאלוב.