אלישע לוי: "עשינו טעויות מטופשות שלא מתאימות לרמות האלה"

מאמן מכבי חיפה ביקר את שחקניו על ההפסד במשחק העונה: "לא עשיתם מה שאמרתי לכם ונענשו על כך". וגם ניסה להחזיר את הביטחון: "שום דבר לא אבוד, אנחנו חזק מאוד בסיפור הזה"

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: אתר ספורט 5

לא היה צריך להיות היום (שני) באימון מכבי חיפה, כדי להבין את הלך הרוח בקצף. אחרי ה-4:1 להפועל תל אביב אתמול במשחק העונה, אף אחד לא הרשה לעצמו לחייך שם, בטח ובטח לא המאמן אלישע לוי. לפני תחילת האימון הוא אסף את שחקניו וניסה להחזיר להם קצת מהביטחון שאבד אמש, לקראת משחק הגביע ביום רביעי מול הפועל ירושלים.

"אני מבין איך אתם מרגישים ואני מרגיש בדיוק כמוכם", אמר לוי, "הפסדנו לקבוצה טובה אבל זה כואב מאוד. היו לנו דקות טובות אבל בדקות האלה לא עשינו מספיק בשביל לכבוש שערים. בדקות הלא טובות עשינו טעויות טיפשיות שלא מתאימות לרמות האלה של משחקי עונה ולמשחקים מול הפועל תל אביב, ועל הטעויות האלה נענשנו".

"אמרתי לכם להיות סבלנים", הוסיף לוי, "אמרתי לכם לא לעשות עבירות קרוב לרחבה ובכל זאת עשיתם. עכשיו צריך להרים את הראש ולעשות סוויץ'. יש לנו מטרה לעבור שלב בגביע מול הפועל ירושלים, וצריך לבוא להיות מוכנים ברמה הגבוהה ביותר. שום דבר לא אבוד, אפשר לתקן הכל, אנחנו חזק מאוד בסיפור הזה".

יניב קטן שוחרר היום מהאימון. מחר יעבור הקפטן בדיקות בגלל הכאבים בגבו, ולאחריהן יוחלט האם ינוח ולכמה זמן.