דבאלשווילי לא ישחק מול הפועל ת"א, גם קטן בספק

הבדיקה קבעה: הגיאורגי של מכבי חיפה יחמיץ גם את הפועל ר"ג, צפוי לחזור רק בדרבי. גם הקפטן, שהוחלף ב-0:2 על הפועל פ"ת, סובל מפציעה בשריר הירך האחורי. מכירת הכרטיסים למשחק העונה תיערך ברביעי

יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי
יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי | צילום: אתר ספורט 5

פחות משבוע לפני משחק העונה, והחדשות הרעות לא עוזבות את מכבי חיפה. אחרי שאתמול, ב-0:2 על הפועל פ"ת, נפצע יניב קטן והוחלף בדקה ה-68, הבוקר (שלישי) התברר לירוקים כי ולדימיר דבאלשווילי, שנפצע לפני שבועיים מול סכנין (0:1), לא יוכל לשחק מול הפועל ת"א. על פי תוצאות הבדיקה, הגיאורגי יחמיץ גם את המשחק מול הפועל ר"ג והוא צפוי לחזור רק לדרבי בעוד כשלושה שבועות. גם קטן, אגב, מוגדר כרגע בספק למשחק ביום א' הקרוב.

חיפה נמצאת כיום במקום ראשון עם הפסד בודד ב-23 משחקי ליגהף וכל זה אחרי עזיבה של 4 שחקנים מרכזיים בקיץ ועוד מכת פציעות במהלך העונה. הירוקים מתכוננים למשחק העונה מול הפועל ת"א ביום ראשון, ולא מבינים מדוע מחשיבים אותם כאנדר-דוג.

 

"אנחנו במקום ה-1, אז איך אומרים שאנחנו אנדרדוג?", אמרו שחקנים בקבוצה לאתר ערוץ הספורט לקראת המפגש עם הפועל, "אנחנו מספיק חזקים כדי לנצח, ונעשה הכל כדי שזה יקרה. מה שבטוח, גם ניצחון וגם הפסד לא יכריעו את גורל האליפות". ולדימיר דבאלשווילי, שנעדר בשבועות האחרונים וגם אתמול לא היה בסגל, יעבור היום בדיקת אולטרה-סאונד כשלאחריה יוחלט האם יהיה כשיר למשחק.

ההגרלה הממוחשבת שתקבע מי מבין 6,000 מחזיקים המנויים של הקבוצה יקבלו 1,350 כרטיסים למשחק מול הפועל ת"א, נדחתה למחר. כזכור אתמול, בשל הוראת המשטרה והלחץ על הקופות, לא ניתן היה לבצע את המכירה. בחיפה מסרו כי בעלי המנויים המעוניינים להשתתף בהגרלה מתבקשים לפנות למועדון באמצעות מייל - info@maccabihaifafc.com.

 

עידן ורד כבש אתמול את שער הליגה הראשון שלו במדים הירוקים, מוחמד גאדיר השלים. "אנחנו לא צריכים לתת הסברים לאף אחד על זה שאנחנו במקום הראשון", הוסיפו בחיפה, "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, כן משחקים טוב, לא משחקים טוב, אנחנו בינתיים עם הפסד אחד בלבד מתחילת הליגה, אנחנו קבוצה מאוד בריאה וחזקה ונמשיך ככה עד סוף העונה. אפשר לפרגן לנו קצת יותר".

שחקני הקבוצה יצאו להגנתו של אייל משומר, מבשל השער השני, שהתעמת בסיום עם אחד האוהדים שלא הפסיק לקלל אותו במהלך המשחק. "משומר נמצא בתקופה מצויינת", אמרו שם, "לא יכול להיות שבכל פעם שהוא נותן הרמה לא מדוייקת יש מספר אוהדים שמקללים אותו ושורקים לו בוז. צריך לעשות לזה סוף. אפשר להבין את אייל שלא התאפק וסימן לאוהד לסתום את הפה".

בימים הקרובים תחל חיפה במו"מ עם השחקנים שמסיימים חוזה. משומר כבר קיבל הצעה, ובקרוב ייפתח המו"מ עם תומר חמד, ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי. ההחלטה לגבי אריק בנאדו תתקבל, בהתייעצות עם השחקן עצמו, בסמוך לסיום העונה.