גורם בהפועל פ"ת: "שימשיכו לדבר רק על מכבי חיפה"

אחרי 3 ניצחונות רצופים עם 9 שערי זכות, בקבוצת התחתית ממלאבס מתחילים להישמע אחרת. לקראת המפגש הערב עם הירוקים מזהירים במועדון: "התוצאה תלויה בנו לא פחות". גל כהן צפוי לשוב להרכב, גיא צרפתי יישאר על הספסל. יובל נעים המורחק יעביר הוראות מהיציע

חלוץ הפועל פתח תקוה חוגג צמד על מכבי תל אביב
חלוץ הפועל פתח תקוה חוגג צמד על מכבי תל אביב | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

אחרי 2:3 בדרבי, 1:3 על מכבי ת"א בגביע ועוד שלישיה ביתית מול הפועל ב"ש, בהפועל פ"ת כבר לא מפחדים מאף יריבה. או לפחות כך נראה. "אנחנו בכושר מצויין", אמר גורם בקבוצה לקראת המשחק הערב מול מכבי חיפה (20.45), "ולמרות שמדובר באחת משתי הקבוצות הטובות בארץ כבר הראנו שאנחנו לא מפחדים מאף אחת. מדברים רק על חיפה, ומבחינתנו אין בעיה שימשיכו לדבר. בסופו של דבר, התוצאה הערב תלויה בנו לא פחות".

המאמן יובל נעים, שיישב ביציע בקרית אליעזר בגלל עונש הרחקה זכר לאירועי הדרבי, יביא עימו שני פלאפונים על מנת להעביר הוראות לשחקנים. נעים מתכנן שינוי אחד בהרכב, כשהקפטן גל כהן, שסבל בשבועיים האחרונים מקרע בשריר האחורי, ישוב ל-11 על חשבונו של דניא אדו. רועי גורדנה, שהגיע בהשאלה מהפועל תל אביב, ישמור על מקומו בהרכב.

גיא צרפתי, שנעדר בשבועיים האחרונים בגלל שפעת ובשל צבירת כרטיסים צהובים, יישב הפעם על הספסל בגלל סיבה מקצועית. הקשר הוותיק לא אהב לשמוע את הדברים, ולקראת סיום האימון הוצא החוצה על ידי נעים. באסיפה אמר לו המאמן: "יש מאבק על ההרכב ועל הסגל ואני לא רוצה לראות כאן פרצופים". התשובה של צרפתי: "בכלל לא עשיתי פרצוף, התאמנתי רגיל".

השחקנים צפו אתמול במשחקה של מכבי חיפה מול אשדוד, בו ניצחו השחקנים של אלישע לוי 1:2, כאשר יובל נעים נתן דגשים בעיקר בכל הקשור להתקפה של היריבה, מבלי להתמקד בשחקן ספציפי. "המשחק הוא על החיים שלנו", אמר אחד משחקני פ"ת, "סכנין ואשקלון הפסידו ויש לנו אפשרות לברוח".

באסיפה המסכמת אמר נעים לחניכיו: "יש כאן קצת התרופפות, אבל אתן חייבים להבין שאנחנו משחקים נגד מכבי חיפה. גם עם העובדה שיש להם שחקנים פצועים, הסגל שלהם מספיק טוב כדי לנצח כל קבוצה".

הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, נעאל חוטבה, גל כהן (דניאל אדו), פביאן סטולר, עמירן שקלים, רועי גורדנה, רפי דהאן, ישראל זגורי, גיא דיין, יניב לוזון, עידו אקסברד.