שי אבוטבול זועם לאחר שלא קיבל שכר, עשוי להחרים את האימונים

מקורביו של קשר הפועל ת"א: "עושים לו עוול". גם משכורתו של החלוץ מהראן לאלה מעוכבת. גורם בהנהלה: "העניינים יסתדרו כשטביב יחזור לארץ". האדומים התאמנו בסגל חסר בגלל מחלות

אבוטבול חוגג שער מול חיפה
אבוטבול חוגג שער מול חיפה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

שי אבוטבול והפועל תל אביב שוב מסתבכים סביב ענייני כספים. משכורת חודש ינואר של הקשר, כמו זו של מהראן לאלה, לא שולמה וכעת הוא זועם ושוקל להחרים את אימוני הקבוצה. בניגוד לשאר שחקני האלופה, שזכו לשכרם, הקשר שמע ממנהל הקבוצה מורדי דדון שענייניו לא יטופלו עד אשר יגיע הבעלים אלי טביב ארצה.

 

מקורבי השחקן אמרו לאתר ערוץ הספורט: "עושים לו עוול. הוא שוקל את צעדיו, כולל לא להגיע לאימונים". שחקן בקבוצה הוסיף: "זה לא בסדר מה שעושים לו וללאלה, כל הזמן משחקים איתם". גורם בהנהלה אמר בתגובה: "הובטח לשניים שכאשר טביב יגיע ארצה, העניינים יסתדרו. עוד קצת סבלנות".

כזכור, כבר תקופה ארוכה שענייניהם של אבוטבול ולאלה מהווים מקור למחלוקות מול ההנהלה. כאשר נתגלעה המחלוקת בין מוני הראל לאלי טביב, האחרון טען שהבטחות שניתנו לשניים על ידי הראל צריכות להיות מקויימות על ידו בלבד. בסביבתו של הראל אמרו כי חתימתו על הצ'קים כבר קיימת והצד השני הוא זה שמעכב את העניינים.

 

הפועל ת"א שבה להתאמן לקראת המשחק מול הפועל ב"ש בווסרמיל ביום שבת, ובסגל חסר מאוד. גילי ורמוט שסובל מכאבים במפשעה לא נטל חלק באימון, כמו גם סלים טועמה, דני בונדר ואביחי ידין אשר שוחררו עקב מחלה. גם ערן זהבי, בן סהר ודדי בן דיין נעדרו מכיוון שעברו בדיקות רפואיות בהתאחדות. אלרואי כהן התאמן כרגיל אחרי שנתפר בפניו בעקבות התיקול עם אורי אוזן.