יובל נעים הורחק מ-3 משחקים בפועל, תומר סיני עד חודש מאי

בית הדין קבע כי מאמן הפועל פ"ת (דחף את ליאור אסולין במשחק מול ב"ש) והבעלים (הכה אוהד בסיום הדרבי) יעלו ליציע בשל התנהגותם. נעים: "מדובר בעונש קשה, חסר פרופורציות וחבל"

יובל נעים
יובל נעים | צילום: שרון בוקוב

עונשים קשים לבעלים והמאמן להפועל פתח תקוה, תומר סיני ויובל נעים. השניים הועמדו היום (רביעי) לדין בשל התנהגותם בשני מחזורי הליגה האחרונים וקיבלו הרחקות מהספסל.

סיני יירד מהיציע רק ב-1 במאי אחרי שהיה מעורב בקטטה עם אוהד מכבי פתח תקוה בדרבי. בנוסף, הבעלים נקנס ב-2000 שקלים.

 

נעים יישב ביציע בשלושת המשחקים הבאים של המועדון מול מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ובגביע נגד מכבי נתניה אחרי שדחף את ליאור אסולין ויצא מהאיזור הטכני במשחק מול הפועל באר שבע. בנוסף, המאמן נקנס ב-2000 שקלים ואמר בתגובה לאתר ערוץ הספורט: "מדובר בעונש קשה, חסר פרופורציות וחבל".

כאמור, המאמן הגיע מוכן לביה"ד והציג בפני הדיין ישראל שמעוני SMS מאסולין שבו נכתב: "אני לא יודע למה העמידו אותך לדין. אני אוהב אותך ולא היה בינינו כלום. השבוע נשב לשתות קפה. התקשורת סתם מנפחת הכל". כזכור, בפ"ת טענו שנעים רק ניסה להרחיק את חלוצה של הפועל ב"ש מאפשרות של כניסה לקטטה עתידית מול שחקניו.

 

פרט לשניים, נערכו דיונים נוספים בביה"ד. מאמן מכבי חיפה, גיורגי דרסיליה נקנס על תנאי ב-200 שקלים מאחר שעל פי דו"ח השופט משה בוחבוט יצא מהאיזור הטכני לחלק הוראות ב-1:2 על מ.ס אשדוד. בצד השני, איציק עובדיה נקנס ב-2000 שקלים בפועל ו-3,000 על תנאי בשל עבירה דומה.

 

מ.ס אשדוד נקנסה ב-10,000 ש"ח בפועל ומשחק רדיוס על תנאי לשנה על הדלקת אבוקות. גם בני סכנין תיאלץ לשלם 15,000 שקלים בפועל ומשחק רדיוס על תנאי בשל הקריאות הגזעניות של אוהדיה במשחק נגד בית"ר ירושלים. הדיון של הפועל חיפה על זריקת טרופית מול מכבי חיפה בוטל.