בנאדו: "נצטרך להשתפר מול הבונקרים של היריבות"

בלם מכבי חיפה לקראת המשחק מול הפועל פ"ת: "היא מגיעה בכושר טוב, זו לא עוד קבוצה שמסתגרת כמו היריבות האחרונות". על הפציעות: "פוגעות בנו, אבל זה חלק מהכדורגל". שי מימון נטש את האימון בשל כאבים ברגלו

אריק בנאדו באימון מכבי חיפה
אריק בנאדו באימון מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

בעוד קצת פחות משבועיים תתארח מכבי חיפה בבלומפילד ותפגוש את האלופה, הפועל תל אביב, במשחק שעשוי להשפיע משמעותית על מאבק האליפות. למרות זאת, במועדון מתרכזים בעיקר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל פ"ת, שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולל בגביע המדינה. היום (רביעי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה הודיעה כי חתמה על חוזה אימוץ לשלוש השנים הקרובות עם חברת 'נייקי אירופה' החל מהעונה הקרובה.

"אנחנו נמצאים בתקופה טובה מאוד והשאיפה שלנו היא לשמור על המקום הראשון", אמר בלם הקבוצה, אריק בנאדו, לקראת המשחק מול הפועל פ"ת והוסיף: "יהיה לא קל לנצח את פ"ת שנמצאת בכושר טוב מאוד במשחקים האחרונים. עם זאת, אני מאמין שאנחנו בבית יכולים וצריכים לנצח כל קבוצה. אנחנו מכבדים את הפועל פ"ת ומודעים ליכולות שלהם, לא מדובר פה בעוד קבוצה שמסתגרת כמו היריבות שלנו במשחקים האחרונים".

 

"לפעמים קשה לנו לפצח את הבונקרים האלו", הוסיף בנאדו, "אנחנו קבוצה אגרסיבית שרוצה להכריע את המשחק בשיטה שלה ואנו לא מתאימים את עצמנו ליריב. אנחנו נצטרך לדעת להשתפר מול הבונקרים האלו. זה דבר לא קל בכלל ואלישע לוי עוזר לנו להתמודד עם זה. ברצלונה מצליחים לפרוץ את ההגנות בכל משחק, אבל אנחנו לא בארסה, מה לעשות".

על המשחק עצמו אמר: "אני מאמין שיהיה משחק טוב ומהנה ומאמין שאנחנו ננצח. במשחקים האחרונים שלנו היינו הרבה יותר דומיננטים וחלק מהקבוצות בקושי עברו את החצי. סכנין לדוגמא התגוננו עם עשרה שחקנים והם לא יצאו בכלל מהחצי שלהם וזה קשה. אבל זה נכון שאנחנו מתקשים להבקיע שלישיות או רביעיות. עדיף לנו לשחק מול קבוצה שאוהבת לשחק כדורגל".

 

על הפציעות של שחקני קבוצתו אמר בנאדו: "זה חלק מהכדורגל, אנחנו לא מתלוננים כי יש לנו סגל רחב ומוכשר שאמור לדעת להתמודד עם הבעיות האלו. אני שמח שמוחמד גאדיר חוזר אחרי שלושה חודשי פציעה ואני גם מקווה שליאור רפאלוב, פיטר מסיללה ו-ולדימיר דבאלישווילי יחזרו בקרוב וזה יעזור לנו מאוד. הפציעות פוגעות בנו, אך אנחנו צריכים להתמודד עם זה אם אנו רוצים להצליח העונה".

 

"לפי דעתי אנחנו עומדים טוב מאוד עד עכשיו במבחן התוצאה", הוסיף בנאדו, "אנחנו נמצאים במצב טוב בהתחשב בפתיחת העונה שלנו. אני יודע שמצפים מאיתנו להצגות, אולם בכדורגל אין משחקים קלים גם לא מול קבוצות תחתית. אנחנו משתדלים לשחק כמה שיותר אטרקטיבי".

 

על האופציה של זימון לנבחרת ישראל אמר בנאדו: "אני כבר לא שחקן צעיר, עשיתי קריירה יפה בנבחרת ויש לי הרבה הופעות. אני לא יושב בבית ומחכה לטלפון מהנבחרת. אם יחשבו שאני יכול לתרום אז אגיע. נבחרת ישראל היא מבחינתי מעל הכל אבל עכשיו עובדים שם על דור חדש. אני מתרכז רק במכבי חיפה". אגב, לפני שבועיים רשם בנאדו את הופעתו ה-555 בליגת העל. אישתו של בנאדו צפויה ללדת בשבועיים הקרובים. "לא מוותר על המשחק בשום פנים ואופן", ענה הבלם בתגובה לשאלה מה יעשה אם זה יפול על המשחק מול הפועל ת"א.

 

בלם הקבוצה, שי מימון, נטש את אימון הקבוצה הבוקר לאחר שסבל מכאבים בכף הרגל. אייל גולסה וליאור רפאלוב היו בבדיקות בנבחרת.