באספניול עוקבים אחרי סהר: "כיף לראות אותך משחק"

ראמון פלאנס, המנהל הספורטיבי והאיש החזק אצל הספרדים התקשר לחלוץ הפועל ת"א, שאמור לחזור למועדון בקיץ: "אני עוקב אחריך בכל משחק". גם בגרמניה שמו עין על השחקן

שהר חוגג שער מול הפועל עכו
שהר חוגג שער מול הפועל עכו | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בן סהר נמצא בכושר פנטסטי. אחרי סיבוב ראשון לא מוצלח, חזר החלוץ ליכולת המוכרת עם 8 שערים ב-8 המחזורים האחרונים בליגת העל. בעקבות כושרו, קיבל סהר לא מעט הודעות וטלפונים אחרי השער שלו מול מכבי פ"ת (0:2) שלשום. אבל מה שריגש את חלוץ הפועל ת"א יותר מכל, היה שיחת הטלפון שקיבל מאספניול. 

ראמון פלאנס, המנהל הספורטיבי ואיש החזק ביותר במועדון הספרדי, לו שייך כרטיס השחקן של סהר, בירך את החלוץ על משחקו נגד מכבי פ"ת והבהיר לו כי בקבוצה הספרדית עוקבים אחריו באדיקות.

 

פלאנס, שנמצא בקשר רציף עם סוכנו של החלוץ, רונן קצב, אמר לסהר: "אני עוקב אחריך בכל משחק ליגה וגביע ומאוד נהנה מאיך שאתה משחק. פשוט כיף לראות אותך". יש לציין שבקיץ, אם לא יקרה שינוי דרמטי, סהר יחזור לספרד, שם יש לו חוזה באספניול למשך שנתיים.

עם זאת, בסהר יש התעניינות גם מקבוצות בכירות מהולנד ומגרמניה. בסביבתו אמרו כי הדבר שינחה את החלוץ הוא דקות משחק משמעותיות ולא מן הנמנע שיעדיף לשחק בקבוצה אחרת באירופה, זאת בתנאי שבאספניול לא יבנו עליו.

 

בתוך כך, שחקני הפועל ת"א יחזרו היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק מול הפועל ב"ש בווסרמיל ביום שבת. גילי ורמוט שסובל מכאבים במפשעה לא ייטול חלק באימון, כמו גם סלים טועמה החולה. אלרואי כהן יתאמן כרגיל אחרי שנתפר בפניו בעקבות התיקול עם אורי אוזן.