שחקן בהפועל ת"א: "רוצים לנצח כדי לעשות לגוטמן טוב על הלב"

לראשונה מאז התקף הלב שעבר, מאמן הפועל ת"א יצפה הערב (20:45) בחניכיו בטלוויזיה. שחקן בקבוצה לפני מכבי פ"ת: "העובדה שדמארי לא משחק היא לטובתנו, אבל בן חיים וגולן לא פראיירים"

וואליד באדיר חוגג בדרבי
וואליד באדיר חוגג בדרבי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

"למעלה משבועיים אלי לא ראה אותנו והיום אנחנוו מבינים שהוא יצפה בטלוויזיה. אנחנו רוצים לנצח כדי לעשות לו קצת טוב על הלב", כך אמר הבוקר (שני) אחד משחקני הפועל תל אביב לקראת המשחק בערב מול מכבי פתח תקווה בבלומפילד (20:45).

כזכור, לפני כשבועיים עבר גוטמן התקף לב ומאז היה תחת השגחה. הערב יתאפשר לו לראשונה לראות את קבוצתו על המרקע. "העובדה שעומר דמארי לא משחק עובדת לטובתנו, אבל מצד שני עומר גולן וטל בן חיים לא פראיירים. נצטרך להיות במיטבנו כדי לנצח את המשחק הזה", הוסיף אותו שחקן.

 

"מכבי פתח תקוה תמיד עושה לנו בעיות", אמר בכיר במועדון על הקבוצה היחידה בליגת העל בעונה שעברה שלא הפסידה לאדומים. בהיעדר עומר דמארי הפצוע, הדגש יוצב על טל בן חיים, שהיה השחקן המצטיין בסיבוב הראשון ואף כבש מהנקודה את שער היתרון הזמני של המלאבסים.

שחקנים בקבוצה קיבלו את הוצאתו של יוסי שבחון מהסגל במורת רוח. בהפועל עוקבים אחר היכולת של יהודה חוטא ורועי גורדנה שהושאלו. מהראן לאלה, שנפצע בדרבי הראשון בגביע הטוטו, אמור לחזור לאימונים מלאים בעוד כחודש.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, סלים טועמה, גילי ורמוט, בן סהר, טוטו תמוז.