אלרואי כהן לא יפתח מול מכבי פ"ת, גם פצ'אלקה בחוץ

הפועל ת"א תארח ביום שני את מכבי פ"ת ותנסה להימנע מדרמה בסגנון המפגש בסיבוב הראשון (1:2). גורם במועדון: "הם תמיד עושים לנו בעיות". סלים טועמה יפתח בקישור, שי אבוטבול על הספסל

טוטו תמוז וקובי גנון
טוטו תמוז וקובי גנון | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

בסיבוב הראשון הפועל תל אביב הגיעה למפגש מול מכבי פתח תקוה לוהטת אחרי ניצחון משכנע בדרבי אבל נזקקה לשער של סלים טועמה בתוספת הזמן על מנת לנצח 1:2 במשחק שהיא היתה צריכה לסיים בתיקו, או אפילו להפסיד. הפעם הדאבליסטית תגיע למפגש מול פרדי דוד וחניכיו במצב סולידי בהרבה ועם הידיעה שמכבי חיפה ומכבי תל אביב כבר עשו את שלהן בשבת.

 

בניגוד לאימוני סוף השבוע, יוסי אבוקסיס שימשיך למלא את מקומו של אלי גוטמן על הקווים, תירגל את הרכב שכלל את סלים טועמה באגף שמאל וערן זהבי במכרז השדה, על חשבון שי אבוטבול. המשמעות היא שהרכש הנוצץ אלרואי כהן צפוי להמתין לתורו על הספסל, כמו גם הבלם החדש מריו פצ'אלקה.

"מכבי פתח תקוה תמיד עושה לנו בעיות", אמר בכיר במועדון על הקבוצה היחידה בליגת העל בעונה שעברה שלא הפסידה לאדומים. בהיעדר עומר דמארי הפצוע, הדגש יוצב על טל בן חיים, שהיה השחקן המצטיין בסיבוב הראשון ואף כבש מהנקודה את שער היתרון הזמני של המלאבסים.

 

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, ערן זהבי, סלים טועמה, גילי ורמוט, בן סהר, טוטו תמוז.