לואיס פרננדס לאבי לוזון: "במרץ נשחק סופר התקפי, המצב יהיה שונה"

מאמן הנבחרת ויו"ר ההתאחדות ליבנו את המחלוקות אחרי ההפסד לסרביה. לוזון ביקש שש נק' מהמשחקים במרץ, פרננדס הבטיח כי ההגנה תראה טוב יותר. איציק כהן: "הגשמתי חלום. צריך לתת ללואיס את השקט"

פרננדס הולך עם טל בנין מול סרביה
פרננדס הולך עם טל בנין מול סרביה | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

עשר שעות אחרי שניקה את השולחן עם יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון בפגישה שנערכה באמצע המגרש באיצטדיון בלומפילד, הגיע הבוקר (חמישי) לואיס פרננדס כרגיל לעבודה במשרדי ההתאחדות לכדורגל. הדבר הראשון שהוא עשה זה לצפות בהפסד 2:0 לסרביה, והתרשם לחיוב בעיקר מהמשחק של איציק כהן, רמי גרשון ובירם כיאל.

שיחת היום במשרדי ההתאחדות הייתה, איך לא, שיחת הפיוס בין השניים. לאתר ערוץ הספורט נודע שמעבר להתנצלות הדדית ביניהם, אמר לוזון לפרננדס: "מה שחשוב לי זה שתביא לי שש נקודות נגד לטביה וגיאורגיה. סרביה טובה מאיתנו, בטח כשחסרים לנו שחקנים כמו בניון, שכטר, ורפאלוב, אבל צריך לנצח את המשחקים האלה כדי להשאיר סיכוי".

 

פרננדס השיב במסר חד וברור: "אני אשחק סופר התקפי במרץ. שני המשחקים האלה שונים מאוד ממה שהיה אתמול". לוזון, ששאל על הבעיות בהגנה והדגיש את ההצטיינות של דודו אוואט, שמע את התשובה: "כשטל בן חיים יחזור לשחק ולהתאמן באופן רציף, ההגנה תיראה טוב יותר".

ההערכה היא כי עומר דמארי וליאור רפאלוב, שיחזרו לשחק בקרוב אחרי תקופת החלמה מפציעות, יפתחו במשחקים הרשמיים, כמו גם דדי בן דיין, שנכנס מול סרביה כמחליף והציג יכולת טובה. בשיחות נוספות אמר המאמן הלאומי: "הבעיה אצל הנבחרת שלנו היא בחלק הקדמי ועל זה אני אשים דגש עד המשחקים הרשמיים".

 

איציק כהן, שזכה למחמאות על תפקודו בהפסד לסרביה, אמר לאתר ערוץ הספורט: "בסך הכל אני לא כל כך מרוצה מהמשחק כי הייתי רוצה לסיים בתוצאה יותר טובה. זה טוב שסיימתי 90 דקות ואני מקווה להמשיך הלאה. יש הרבה שחקנים חדשים בנבחרת ולכן לא היינו הכי יציבים בהגנה, אלה דברים שצריך לעבוד עליהם. בעיקר על תיאום בהגנה".

 

"מאוד התרגשתי לפני המשחק", סיפר כהן על הבכורה שלו במדים הלאומיים. "הגשמתי חלום וזה תמיד כיף לקבל מחמאות. צריך להסתכל קדימה, ללואיס יש דרך שהוא מנסה לבנות פה וצריך לתת לו את השקט כדי לעשות זאת. התוצאות יגיעו".