אלישע לוי: "יש לנו מדיניות של התבססות על צעירים, זה מה שמייחד אותנו"

מאמן מכבי חיפה לא נבהל מההתחזקות של הפועל ת"א, יריבתו בצמרת, ומשדר ביטחון: "אנחנו במקום הראשון בגלל השיטה והמוכנות הגבוהה שלנו"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה
אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

בזמן שהפועל תל אביב מתחמשת באלרואי כהן ומריו פצ'אלקה, במכבי חיפה העדיפו להישאר עם הסגל הקיים עד תום העונה. האם הדבר ישפיע על מאבק האליפות? על פי אלישע לוי זה לא מה שיכריע. מאמן הירוקים דיבר הבוקר (רביעי) במסיבת העיתונאים השבועית, והתייחס להבדלים בגישה בין שתי הקבוצות הטובות בארץ. בנוסף, אלישע התייחס להגרלת שמינית גמר הגביע, שסידרה לו מפגש עם הפועל ירושלים, וכן למשחק הקרוב בליגה מול מועדון ספורט אשדוד.

"כל הקבוצה והמדיניות שלה", אמר אלישע לוי בהתייחסו להבדלים בין חיפה להפועל תל אביב. "לחיפה, וזה לא סוד, יש מדיניות של להתבסס על שחקנים צעירים. זה מה שמייחד את המועדון הזה. עשינו מאמצים גדולים להתחזק בעוד שחקן התקפה, אבל לא מצאתי מישהו שישדרג אותנו ולכן החלטתי שנישאר עם הסגל הקיים".

 

"אני חושב שיש לנו סגל טוב. אנחנו במקום הראשון, אבל המאבק יהיה מאוד קשה. אנחנו במקום הראשון בגלל השיטה, בגלל הסדר. אנחנו תמיד במוכנות גבוהה. תמיד נותנים את המקסימום ואני מקווה שנדבוק באותה דרך", המשיך המאמן.

"אני מכבד מאוד את הפועל ירושלים, אנחנו נעשה את הכל כדי שלא יהיו הפתעות", התייחס לוי ליריבה הבאה בגביע המדינה ועבר לדבר על היריבה הבאה בליגה: "אשדוד לא שווה הפסד של 5:0. כל משחק הוא קשה ואני מקווה שנעבור גם אותו".

 

ג'ון קולמה עשוי להיות כשיר לאשדוד. ולדימיר דבאלישווילי קיבל זריקה מיוחדת כדי לנסות ולזרז את ההחלמה. החלוץ בספק גדול למפגש המסקרן עם הפועל תל אביב בסוף החודש. שי מימון לא התאמן בגלל דלקת בכף הרגל והוא בספק לאשדוד.