אלי טביב סיכם עם מכבי פתח תקווה על רכישת מחצית כרטיסו של עומר דמארי

אחרי רכישתו של אלרואי כהן, הבעלים סיכם עם עמוס לוזון על העסקה תמורת 1.5 מיליון יורו, אך כעת מוני הראל מסרב לעסקה. לוזון: "לא יודע למה מוני התחרט, שלשום הוא הסכים"

עומר דמארי חוגג שער במדי נבחרת ישראל
עומר דמארי חוגג שער במדי נבחרת ישראל | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון שוחח היום עם אלי טביב, מבעלי הפועל תל אביב, והציע לו לרכוש 50 אחוז מכרטיסו של עומר דמארי תמורת 1.5 מיליון יורו. טביב ביקש זמן כדי לעדכן את שותפו לבעלות, מוני הראל. מאחר שהשניים לא מדברים, פנה טביב לנציגו דורון אוסידון וביקש ממנו לפנות להראל כדי לעדכן אותו לגבי דרישתו של עמוס לוזון ברכישת עומר דמארי. האחרון סירב למחיר הגבוה לטענתו.

בסביבתו של טביב אמרו: "בניגוד להראל, שפעל לסכם על העברת אלרואי כהן מול איזי שירצקי, בלי לעדכן, טביב פעם אחרת ודאג לעדכן את מוני בכל שלב". 

 

במהלך השיחה עם עמוס לוזון אמר אלי טביב לנשיא מכבי פתח תקוה: "החתמתי את אלרואי כהן, אבל אני רוצה גם את עומר דמארי כי אלי גוטמן רוצה עוד חלוץ".

"סיכמתי עם טביב את כל הפרטים על עומר דמארי ומחכים לאישור של מוני הראל", אמר עמוס לוזון לאתר ערוץ הספורט, "שלשום עדכנתי גם את מוני והוא הסכים. אני לא יודע למה הוא התחרט, אבל שלשום הוא אמר לי שהתנאים מקובלים עליו".

 

עומר דמארי בשנת פריצה. חלוץ מכבי פתח תקוה הפך לבורג חשוב בהתקפה של פרדי דוד ובהצלחה הגדולה של הקבוצה. בעונה שעברה הוא כבש עשרה שערי ליגה, העונה הוא רשם עד כה שישה שערים וארבעה בישולים. היכולת, ובעיקר הפוטנציאל הענק, לא נעלמו מעיניו של מאמן הנבחרת לואיס פרננדס, שזימן אותו למשחק הידידות מול איסלנד (2:3). דמארי ענה עם צמד בהופעת הבכורה.