מאור בוזגלו: "אשתדל לתרום גם מול סרביה"

נבחרת ישראל ערכה אימון לקראת משחק הראווה (רביעי, 20:15). הקשר שבישל בדרבי: "הם היו בגביע העולם, זו הכנה נהדרת". כיאל: "ניתן לעלות ליורו". כ-80 ילדים הגיעו לאימון והצטלמו עם השחקנים

מאור בוזגלו, נבחרת ישראל
מאור בוזגלו, נבחרת ישראל | צילום: אתר ספורט 5

ללא דודו אוואט, הליגיונר היחיד שטרם הגיע, התכנסה הערב (שני) נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות נגד סרביה, שייערך ביום רביעי בבלומפילד (20:15). המפגש הזה יהווה הכנה אחרונה לקראת צמד המשחקים בחודש מארס במסגרת מוקדמות יורו 2012.

כ-80 ילדים הוזמנו על ידי ההתאחדות לכדורגל כדי להצטלם ולקבל חתימות מהשחקנים ומהמאמן לואיס פרננדז. השניים שזכו להכי הרבה יחס היו גילי ורמוט וטל בן חיים. הילדים אף הורשו לצפות באימון.

 

מאור בוזגלו, שבישל בדרבי אמש את שער השוויון של מכבי בדרבי, אמר לאתר ערוץ הספורט: "אשתדל לעשות את אותו דבר גם ברביעי. סרביה היתה במונדיאל האחרון וזה משחק הכנה נהדר עבורנו. מבחינתנו התוצאה חשובה, אך הדרך וההכנה חשובה יותר. בניגוד לפסימיים, אני חושב שיש לנו סיכוי לעלות ליורו. עד שזה לא נגמר אנחנו מאמינים. מקווה שהקהל יגיע לדחוף אותנו".

בירם כיאל, שהפך לבורג מרכזי בסלטיק הסקוטית, הוסיף: "המטרה היא שני המשחקים בחודש מארס. שמעתי אנשים שאומרים שאין לנו סיכוי להעפיל, ואני אומר שיש. אנחנו נבחרת טובה, עם שחקים שרוצים להשקיע ולהצליח".

על כושרו האישי אמר כיאל: "יש מאמן שיקבע אם אשחק או לא, אבל אני מרגיש טוב מאוד. אני משחק ברמות הגבוהות ויודע שאני יכול לעזור לנבחרת".