אלי טביב אישר, אלרואי כהן עובר להפועל ת"א

אחרי מו"מ עם משה הראל ושיחות עם טביב, סיכם איזי שירצקי עם האדומים על העברת הקשר. קרית שמונה תקבל עבורו 800 אלף יורו, אך לא תקבל אחוזים מכרטיס השחקן של איתי שכטר

שחקן נבחרת ישראל
שחקן נבחרת ישראל | צילום: אתר ספורט 5

אלרואי כהן עובר להפועל תל אביב. אחרי מו"מ בין איזי שירצקי למשה הראל, ואז גם שיחה בין הבעלים של קרית שמונה לאלי טביב, סוכמה העברתו של הקשר לשורות הדאבליסטית בסכום של 800 אלף יורו. בניגוד לסיכום המוקדם עם הראל, העיסקה לא צפויה ללא תכלול אחוזים מכרטיסו של איתי שכטר, כאשר להפועל תל אביב יש אפשרות להמיר אותם בפיצוי כספי.

פשוט זה לא היה. מוקדם יותר היום הושג סיכום בין משה הראל לאיזי שירצקי, כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט. אלא שאז מחו אלי טביב ונציגו דורון אוסידון על כך שלא היו צד בשיחות. "הראל שוב עשה מו"מ בלעדיי, וזה לא בסדר", אמר טביב הכעוס, "את המו"מ מול שירצקי התחלתי כבר לפני כחודשיים. מוני סגר סכומים, שוב מבלי לעדכן אותי או את הנציג שלי דורון אוסידון. איזי ואני ננסה לסגור את ההעברה".

 

השניים אכן דיברו, והעברתו של אלרואי כהן להפועל נסגרה סופית. סלע המחלוקת העיקרי בין טביב לשירצקי היה כרטיס השחקן של שכטר, זאת לאחר שהראל הסכים לכלול בעיסקה 20 אחוזים מהכרטיס. טביב התנגד ושירצקי הסכים כאמור להציע חלופה.

"סגרנו עם איזי שירצקי מעבר ל-4 שנים", סיפר מוקדם יותר משה הראל לאתר ערוץ הספורט. "אני מאוד מקווה שהצד שמנגד יאשר את העסקה לטובת הפועל ת"א, לטובת קהל האוהדים ולטובת זכיה נוספת באליפות. יש לציין שהוא השחקן המועדף על ידי המאמן אלי גוטמן לחזק את ההתקפה".

 

אוהדי הפועל היו סקפטיים, ובהודעה שהוציאו היום התחננו בפני טביב שלא יטרפד את המעבר: "טביב, כרגיל לא יסכים. יש מי שדואג לקבוצה ויש מי שלא. אנחנו מבקשים לא לשים מקלות בגלגלים ולהזיק למועדון". בסופו של דבר, הבעלים שידר בדיוק על אותו הגל.

 

אלרואי כהן בן ה-22, שרשם כבר 3 הופעות בנבחרת ישראל, החל את דרכו בקצרין בטרם עבר לנוער של מכבי תל אביב. משם נדד לטוברוק ולאחר מכן הגיע לקרית שמונה. עקב הצלחותיו תחת רן בן שמעון זומן כהן באוקטובר האחרון לסגל הנבחרת, לקראת צמד המשחקים הקריטי מול קרואטיה ויוון במוקדמות יורו 2012. במשחק הראשון הוא פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-69, בשני נכנס בדקה ה-69 כמחליפו של תמיר כהן. בנובמבר נכנס לשחק בדקה ה-68 של מפגש הידידות מול איסלנד כמחליפו של מאור בוזגלו.

 

גם מכבי חיפה הייתה בתמונה וניהלה שיחות עם שירצקי במטרה להביאו בינואר, אך סירבה לשלם את הסכומים הגבוהים שנדרשו תמורתו ולכן הנושא ירד מהפרק. כמו כן, נקשר שמו גם במעבר אפשרי למכבי תל אביב.