אלישע לוי החליט: סגל מכבי חיפה ימשיך עד סוף העונה

מאמן הירוקים ויתר על האפשרות להחתים את הברזילאים הנבחנים, נתן ג'וניור וקלייטון סילבה. בנוסף, סיידו יא יא לא ישוחרר למרות העניין המגלות בו קבוצות בליגה, גם קולמה יישאר עד הקיץ בקבוצה

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: אתר ספורט 5

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה, החליט היום סופית להישאר עם הסגל הנוכחי עד סוף העונה. המשמעות היא שלא יוחתם הנבחן הברזילאי נתן ג'וניור, שתנאיו כבר סוכמו לפני שהגיע למבחנים בקבוצה בארץ, ולא יוחתם הברזילאי השני המתאמן בקבוצה, קלייטון סילבה.

לוי, שהיה צריך לקבל החלטה מהירה אחרי שבחן את שני הזרים במשחק אימון פנימי, לאור סיום חלון ההעברות מחר, הגיע למסקנה שאף אחד מהשחקנים אינו מרשים ואינו מתאים להצטרף באופן מיידי לקבוצה, הנאבקת בצמרת עם הפועל ת"א ומכבי ת"א.

 

משמעות ההחלטה היא שסיידו יא יא לא ישוחרר לאף קבוצה אחרת בליגת העל או לחו"ל. גם ג'ון קולמה, על פי המסתמן, יישאר במועדון עד סוף השנה על אף ההתעניינות בו מצד וולגה נובוגורוד מהליגה הרוסית.

בחיפה יצטרכו כעת לקבל החלטה לגבי מימוש האופציה על קולמה לשנתיים הקרובות. יש לזכור כי הקולומביאני ביקש לעזוב לאחר שקיבל את ההצעה מהעולה החדשה לליגה הרוסית, אולם כעת הוא יחוייב להישאר לפחות עד סוף העונה בארץ.

 

יש לזכור כי חיפה תשחק ב-3 השבועות הקרובים ללא החלוץ ולדימיר דבלאשווילי. בחלון ההעברות הנוכחי בחנו בחיפה אופציות רבות של שחקנים שהיו מועמדים להצטרף למועדון, אולם לוי הבהיר כי רק אם יצליח להחתים שחקן שיתרום משמעותית ומיידית לקבוצה יעשה זאת.