נחתמה עסקת פצ'אלקה, שיעבור בדיקות ויצטרף להפועל ת"א

נמצא המחליף לדה סילבה: האדומים ישלמו 600 אלף יורו עבור הבלם הסלובקי בן ה-30, שינחת בארץ בתוך 48 שעות. פצ'אלקה, שסיכם את תנאיו כבר מזמן, ישתכר כ-250 אלף יורו בעונה

בלם סלובקי שמועמד להפועל תל אביב
בלם סלובקי שמועמד להפועל תל אביב | צילום: אימג' בנק / Getty Images

אחרי סאגה ארוכה ומייגעת, הגיע הסוף. מריו פצ'אלקה צפוי לנחות ב-48 השעות הקרובות בישראל על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בשורות הפועל תל אביב, זאת לאחר שנחתמה העסקה בין הפועל תל אביב לז'ילינה במסגרתה נקבע כי האדומים ישלמו 600 אלף יורו עבור הבלם (150 אלף יותר מאשר ההצעה הקודמת).

 

חשוב לציין כי השחקן עצמו הגיע לסיכום עם הפועל תל אביב כבר לפני תקופה ארוכה, והדבר היחיד שמנע את המעבר הוא אישורה של ז'ילינה. הבלם הסלובקי צפוי להשתכר כ-250 אלף יורו בעונה בהפועל. לאחר שיעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום, פצ'לאקה ישוב לארצו לצורך משחק נבחרת.

אמש הגיעה הדאבליסטית לסיכום עם בני סכנין לגבי יא יא פטי, אבל רצונה של הפועל תל אביב למצות את אופציית מריו פצ'אלקה היתה זו שמנעה את מעברו של הקונגולזי. במידה שפצ'אלקה אכן יצטרף לאדומים, יהודה חוטא הצעיר יעשה את דרכו להפועל פתח תקווה של יובל נעים.

 

פצ'אלקה בן ה-30 רשם 5 הופעות עם ז'ילינה בליגת האלופות העונה, כאשר בנוסף שיחק פעמיים במדי נבחרת סלובקיה. בהפועל רואים בבלם הוותיק כבר תקופה ארוכה את היכולת להיות מחליף ראוי לדגלאס דה סילבה, שעזב בחלון ההעברות לרד בול זלצבורג.