החלוץ ג'וניור ינחת בארץ. אלישע לוי צפוי לאשר את צירופו

החלוץ הברזילאי (21) של ריגה כבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה ויגיע בהשאלה עד הקיץ, כאשר לירוקים תהיה אופציה לרכישתו. סיידו יעזוב. גורם במועדון על ה-0:1 נגד סכנין: "יש לנו קושי לייצר מצבים"

אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה
אלישע לוי, מאמן מכבי חיפה | צילום: אתר ספורט 5

נתן ג'וניור, החלוץ הברזילאי בן ה-21 של סקונטו ריגה הלטבית אשר כבר סיכם את תנאיו במכבי חיפה, ינחת היום (ראשון) בישראל ועל פי ההערכות אלישע לוי יאשר את צירופו בהשאלה עד לסוף העונה. במידה שזה יקרה, הוא יחליף במצבת הזרים את יא יא סיידו אשר יושאל לקבוצה אחרת, כאשר מספר מועדונים בליגת העל כבר גילו עניין בקשר.

לחיפה תהיה אופציה לרכוש את ג'וניור בסיום העונה, כאשר אופציית הברזילאי השני אשר מגיע מהליגה בתאילנד, קלייטון סילבה ירדה מהפרק. במועדון מצפים ומקווים כי ג'וניור ייכנס כמה שיותר מהר למשבצת של ולדימיר דבאלשוילי שייעדר כשלושה שבועות בגלל הקרע בשריר הירך האחורי, זכר למשחק אמש מול בני סכנין.

 

ג'וניור החל את דרכו המקצוענית אצל אנורתוזיס הקפריסאית אולם לא קיבל נתח דקות משמעותי ועבר לסקונטו ריגה ב-2008. מהר מאוד הוא הפך לאחד הכובשים המצטיינים שלה, ובתקופתו אצלה הוא הבקיע 20 שערים ב-40 הופעות. בעונה הראשונה הוא הושאל לאולימפס במדיה לא כבש ב-15 הופעות. ג'וניור לבש את החולצה מספר 7 בריגה, בה מחזיק בחיפה גוסטבו בוקולי.

בחיפה קיימת שביעות רצון גדולה מאייל גולסה שהיה המצטיין אמש, מטאלב טוואטחה שממשיך להראות כושר טוב, וגם מתומר חמד שהכריע את ההתמודדות עם נגיחה בדקה ה-77. עם זאת היו במועדון גרומים שאמרו אתמול: "אנחנו מתקשים להגיע למצבים כאשר מצופפים נגדנו וזה אספקט שחייב להשתפר בהמשך. זה נכון שסכנין בזבזה זמן, אבל זה לגיטימי לקבוצת תחתית".

 

בחיפה יחכו עד הלילה על מנת לבחון האם תגיע הצעה כספית על ג'ון קולמה מוולגה נובגורוד. במידה שלא, הקשר יישאר במועדון עד לסיום העונה ובקבוצה יצטרכו להחליט האם האופציה על הקולומביאני לשנתיים הקרובות תמומש. הנטייה בחיפה כרגע היא לא להשאיר את השחקן בקבוצה.