יוסי אבוקסיס: "חייבים להיות מרוכזים כי מכבי יענישו אותנו על כל טעות"

עוזר מאמן הפועל ת"א מכין את הקבוצה לדרבי הגדול בראשון ולא מזלזל ביריבה: "יש להם שחקנים טובים". תמוז צפוי לפתוח בחוד יחד עם שהר, טועמה יפתח על הספסל

הפועל תל אביב נגד זלצבורג במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. הפועל מעפילה לליגת האלופות. תוצאה 1-1
הפועל תל אביב נגד זלצבורג במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. הפועל מעפילה לליגת האלופות. תוצאה 1 1 | צילום: רחלי קרוט

למרות מזג האוויר הסגרירי, למעלה מ-200 אוהדים הגיעו הבוקר (שבת) לאימון המסכם של הפועל תל אביב לקראת הדרבי הגדול ביום ראשון. האוהדים תלו שלטים במתחם חודורוב ("עד זוב דם", "הדרבי מעל לכל"), ולאורך כל האימון עודדו גם את אלי גוטמן, על אף שזה לא נכח במשחק ולא יעמוד על הקווים במשחק המסקרן.

גוטמן, כידוע, מחלים מאירוע לב שעבר ואינו יכול, על פי הוראות הרופאים, גם לצפות בדרבי. מי שינהל את המשחק במקומו הוא עוזרו, יוסי אבוקסיס, שהתייעץ איתו הבוקר בנוגע להרכב הפותח. "אני לא רוצה שניראה כמו נתניה כי היו מלא פערים בינינו והם הגיעו להמון מצבים", אמר אבוקסיס לחניכיו באסיפה. "אנחנו חייבים להיות מרוכזים. למכבי יש שחקנים טובים שיענישו אותנו על כל טעות שנעשה. תהיו קרובים אחד לשני כל הזמן".

 

כרגע נראה כי לא יהיו שינויים בהרכב האדומים, מה שאומר כי טוטו תמוז ימשיך בחוד לצידו של בן שהר. אבוקסיס שקל להסיט את ערן זהבי לחוד ולחזק את הקישור בסלים טועמה, אולם אלא אם יקרה משהו בלתי צפוי לא נראה כי השינוי הזה ייצא אל הפועל.

"אין לנו דרישות גבוהות", אמרו האוהדים שהגיעו למתחם, "נסתפק גם הפעם ב-0:1 קטן, העיקר שננצח. 0:4? ברור שזה יהיה יותר כיף, אבל אנחנו רק רוצים לנצח".

 

המשטרה חוששת מהתלקחות בין מחנות האוהדים, כך שהחל משעות הצהריים יוצבו שוטרים סמויים בשדרות ירושלים ביפו וברחובות המובילים לאיצטדיון בלומפילד.

הרכב משוער: וינסנט אניימה; דני בונדר, ביבאן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין; אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט; בן שהר, טוטו תמוז.