עסקת חן עזרא תקועה: יוסי שבחון סירב לעבור לנתניה

קשר הפועל ת"א לא מוכן להיות חלק מהעסקה בין המועדונים. שחקנים בהפועל: "יוסי בורג חשוב, יש לו עוד הרבה מה לתרום לנו". גם עמותת אוהדי מכבי נתניה יצאה נגד עזיבתו של עזרא

יוסי שבחון חוגג במדי הפועל ת"א
יוסי שבחון חוגג במדי הפועל ת"א | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

העברת חן עזרא להפועל ת"א בספק גדול. לאחר שאמש (שני) סוכם בפגישה בין מוני הראל לגיל לב התוואי לפיו הקשר יעבור לאדומים בתמורה ל-220 אלף דולרים על מחצית מכרטיסו וליוסי שבחון, היום נודע כי האחרון מסרב לעבור למכבי נתניה. שחקנים בהפועל חיזקו את שבחון ואמרו: "הוא בורג חשוב, מקצועית וחברתית. יש לו עוד הרבה מה לתרום לנו".

והבעיות לא מגיעות רק מכיוונה של הפועל, אלא גם מזה של נתניה. הבוקר שוחחו ארוכות ראשי 'עמותת אוהדי מכבי נתניה' עם ראשי המועדון וביקשו מהם לעכב את העברת עזרא לדאבליסטית. רונן לקס, יו"ר העמותה שלוקחת חלק פעיל בניהול היומיומי של הקבוצה, שוחח עם גיל לב ארוכות על מנת למצוא פתרון להשארתו בקבוצה.

 

"תמוהה בעיניינו העובדה כי המועדון ממהר למכור את חן עזרא במיוחד לאחר שהובהר להם כי אני מנהלים מגעים עם 2 אנשי עסקים להעברת הקבוצה לידיהם", פירסמה היום העמותה הודעה. עזרא פתח בכל המשחקים של נתניה העונה וכבש פעמיים, מול בית"ר ירושלים והפועל חיפה.