אלי גוטמן: "לא אוכל לצפות בדרבי. אחזור למגרשים בעוד 4 שבועות"

מאמן הפועל ת"א, שאושפז בשבת בעקבות אירוע לב, עידכן בנוגע למצבו: "אני סומך על השחקנים שלי ומאמין שחסרוני לא יורגש. כדורגל הוא אהבת חיי, אבל הבריאות מעל לכל. צריך להוריד במינון הסטרס"

אלי גוטמן בבית החולים כרמל
אלי גוטמן בבית החולים כרמל | צילום: אתר ספורט 5

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, קיים הבוקר (שלישי) מסיבת עיתונאים בבית החולים "כרמל" בחיפה, בה עידכן בנוגע למצבו הבריאותי אחרי אירוע הלב שעבר בסוף השבוע. "אחזור בעוד כ-4 שבועות", הוא הבטיח, "הרופאים אמרו לי לקחת את אשתי לאיזה אי יווני, לסגור את הטלפון והאינטרנט, אבל אני לא מסוגל. מה שכן, בדרבי לא אוכל לצפות. יש שם יותר מדי מתח בשבילי".

כזכור, מאמן האדומים לקה בליבו בשעות הבוקר המוקדמות בשבת, ועבר צינתור שנועד לשחרר את הסתימות בשני עורקים שהיו חסומים כמעט במלואם (90%). בימים האחרונים נשאר המאמן תחת השגחה ובימים הקרובים צפוי להיות משוחרר לביתו.

 

"אני סומך על יוסי אבוקסיס במאת האחוזים", הוא פירגן לעוזרו, "יש לי שחקנים שקורצו מחומר מיוחד, ושום דבר לא משפיע עליהם לא משנה מה הנסיבות. הם עולים ומשחקים גם כשהמאמן שלהם בבית חולים. אני מאמין שלא ירגישו בחסרוני. יש מציאות חדשה ואאצטרך להישמע להוראות הרופאים. מקווה לחזור כמה שיותר מהר למגרשים, בריאות לפני הכל".

כדורגל זה אהבת חיי", הוא הוסיף, "עכשיו אני צריך לשמור על עצמי ולהוריד את מינון הסטרס. כששמעתי שנתניה צימקו ל-2:1 בשבת זה כבר היה לי מאוד קשה. כולם יודעים עד כמה כדורגל הוא דרך חיים שלי. גם דרור קשטן ושלמה שרף עברו אירועים כאלה. צריך לדעת איך לקחת את הדברים במינונים יותר נכונים".

 

ללא אלי גוטמן על הקווים, הפועל ת"א תפגוש מחר (13:00) את קרית אתא במסגרת סיבוב ט' של גביע המדינה.