פרננדס: "ביקורת? לא מתייחס למה שאנשים אומרים"

עוד לפני צמד המשחקים מול לטביה וגיאורגיה במוקדמות היורו, סרביה תפגוש את נבחרת ישראל בבלומפילד בשבוע הבא. המאמן הלאומי, שזימן את ניר ביטון ובירם כיאל לסגל, התייחס לדבריו של אבי לוזון: "לא מתרכז בזה, יש לי משימה"

לואיס פרננדס במסיבת עיתונאים
לואיס פרננדס במסיבת עיתונאים | צילום: אתר ספורט 5

עוד לפני צמד המשחקים מול לטביה וגיאורגיה במוקדמות יורו 2012 שמחכים לנבחרת בחודש מרץ, לישראל ממתין מפגש מסקרן מול סרביה ב-9 בפברואר, יום רביעי הבא, בבלומפילד. לקראת ההתמודדות מול היריבה ששיחקה במונדיאל האחרון זימן לואיס פרננדס לסגל את ניר ביטון ממנו התרשם במשחק האימון מול דינמו קייב. גם בירם כיאל ישוב לסגל לאחר הפציעה הממושכת ממנה סבל.

במידה שחשבתם שפרננדס מזמן שחקנים סתם לשם הזימון ועניין מתן האפשרות לתת לכולם להוכיח את עצמם, זו טעות. הראיה: איציק כהן מהפועל עכו זומן גם למשחק מול הסרבים, כשבנוסף ניתן למצוא בסגל את עומר דמארי, מאור בוזגלו, בן סהר, אייל גולסה, אלרואי כהן ואלמוג כהן שכבש שער בכורה במדי נירנברג.

 

פרננדס קיים היום מסע"ת בה דיבר על ההכנות של הנבחרת. "המשחק הקרוב נגד סרביה הוא חשוב כמו נגד גיאורגיה ולטביה", אמר המאמן. "הוא צריך לעזור לנו לקראת שני המשחקים החשובים במרץ. בירם ואלמוג הם שחקנים חשובים בסגל ויש לנו את ביברס וביטון שחשובים לא פחות אני רוצה שילוב נכון בין ותיקים לצעירים".

כשנשאל על הביקורת אותה סופג בעקבות צירוף יותר מדי שחקנים לסגל, ענה פרננדס: "כרגע אני נותן לאנשים לדבר. אני מחליט מי ישחק, ומפוקס בעבודה שלי ובזימון הטובים ביותר. אני לא מתייחס למה שאנשים אומרים. אני נמצא פה שבעה חודשים ומתחיל להכיר את הסגל והשחקנים בצורה טובה".

ואיך אפשר בלי התייחסות לדבריו של אבי לוזון, אשר "מינה" את אלי גוטמן ליורשו של הצרפתי? כנראה שאפשר. "אני לא מתרכז בזה, יש לי משימה להוביל את הנבחרת להצלחה", אמר המאמן אשר התייחס לסוגיה לא פחות רגישה - כשירותו של יוסי בניון. "דיברתי עם יוסי בטלפון, המוראל שלו גבוה והוא אופטימי אבל הפציעה שלו רגישה".

 

הסגל המלא למשחק מול סרביה: דודו אוואט, אריאל הרוש, דני בונדר, טל בן חיים, תמיר כהן, רמי גרשון, דדי בן דיין, יואב זיו, איציק כהן, ניר ביטון, ביברס נאתכו, בירם כיאל, אלמוג כהן, גילי ורמוט, ערן זהבי, אלרואי כהן, אייל גולסה, אליניב ברדה, עומר דמארי, מאור בוזגלו, בן סהר.