אבי לוזון: "המועמד הראוי ביותר לאמן אחרי פרננדס הוא אלי גוטמן"

יו"ר ההתאחדות עומד מאחורי דבריו בכנס באילת: "אנחנו חושבים על מאמן ישראלי". אך מבהיר: "לפרננדס יש סיכוי טוב לעלות, ואם זה יקרה נאריך את חוזהו"

אבי לוזון
אבי לוזון | צילום: שרון בוקוב

דבריו של יושב ראש ההתאחדות, אבי לוזון, לפיהם אלי גוטמן הוא האיש שיחליף את לואיס פרננדס בעמדת המאמן הלאומי עוררו לא מעט תגובות וכמו תמיד אצל לוזון, ביקורת. 24 שעות לאחר מכן, היושב ראש עדיין עומד מאחורי מילותיו אך מדגיש כי העיתוי שלהן לא מעיד שום דבר לגבי סיכוייו של המאמן הקיים להמשיך בתפקידו אחרי סיום הקדנציה הנוכחית.

"ביקשו ממני להתייחס לעניין ואמרתי שלעניות דעתי ללואיס פרננדס יש סיכוי טוב לעלות לשלב הבא ובכל מקרה, החוזה שלו מסתיים בדצמבר. במידה שהתקוות שלנו יתגשמו נאריך לו את החוזה בעוד שנתיים", אמר לוזון. "לאחר שעידן פרננדס יסתיים, בין אם זה יהיה ב-2011 ובין אם ב-2013, המועמד הטבעי והראוי ביותר לרשת אותו הוא אלי גוטמן. שאלו אותי אם דיברתי עם גוטמן ואמרתי 'לא'".

 

אך מעבר לנקיבה בשמו של מאמן הפועל תל אביב, לוזון כן אישר כי המגמה היא לא למנות מאמן זר נוסף לאחר שפרננדס יסיים את תפקידו, אלא ישראלי: "נכון לעכשיו, אנו חושבים על מאמן ישראלי לנבחרת".

 

הנבחרת, עדיין תחת הנהגת פרננדס, תקיים ברביעי משחק הכנה מול דינמו קייב לקראת המשחקים הבאים במוקדמות היורו שייערכו בסוף מארס. היריבה הבאה של הנבחרת היא לטביה ולאחריה תתארח ברמת גן גיאורגיה.