טוטו תמוז ספג במתכוון צהוב חמישי: "העיקר לא להחמיץ את הדרבי"

חלוץ הפועל ת"א, שספג את הכרטיס בדקה ה-86 מול קרית שמונה ולא ישחק מול קרית אתא בגביע, אמר לחבריו: "חיכיתי לזה כל המשחק, לא נותרה לי ברירה". ערן זהבי כעס מאוד לאחר שהוחלף ומיהר לעזוב בסיום את חדר ההלבשה

טוטו תמוז מול הפועל קרית שמונה
טוטו תמוז מול הפועל קרית שמונה | צילום: אתר ספורט 5

"בלי איתי שכטר וגילי ורמוט קשה לנו ואין הרבה סיכוי לנצח" כך הסבירו הבוקר (שלישי) מספר שחקנים בהפועל ת"א את ה-1:1 מול קריית שמונה. היחיד שיצא אתמול עם מעט טעם טוב מהמגרש היה טוטו תמוז, שספג בדקה ה-86 כרטיס צהוב, החמישי שלו העונה. כתוצאה מכך, ייעדר החלוץ מהמשחק בגביע המדינה מול קרית אתא, אך יוכל לשחק מול מכבי ת"א בדרבי הגדול בעוד שבועיים.

"כל המשחק חיכיתי לקבל כרטיס צהוב", אמר תמוז לחבריו בסיום המשחק, "לא נותרה לי כל ברירה, אלא לבזבז את הזמן כדי לקבל מהשופט את הכרטיס, עכשיו אני אוכל לשחק בדרבי". בהפועל טענו כי "גם מדוניאנין פעל באותה השיטה במשחק האחרון של מכבי מול אשדוד וגם הוא קיבל כרטיס צהוב כדי לא להחמיץ את הדרבי".

 

בניגוד לתמוז, ערן זהבי לא היה מרוצה כלל. הקשר, שהוחלף במחצית השנייה ירד לספסל כעוס ומיהר לצאת מחדר ההלבשה.

בתוך כך, המשא ומתן הממושך עם הבלם הסלובקי מריו פאצ'לקה צפוי להגיע בקרוב לסיומו. שחקן ז'ילינה יגיע לישראל בימים הקרובים אחרי שהניירת בין המועדונים הועברה וב-48 השעות הקרובות החוזה עימו ייחתם.

 

ז'ילינה, אלופת סלובקיה, תקבל כ-300,000 אלף יורו עבור הבלם והקפטן שלה בן ה-30. סוכנו של פאצ'לקה, שלמה שטרן, עידכן את ראשי הפועל ת"א בהתפתחויות. אחד מבעלי הקבוצה, אלי טביב, שאישר את המהלך, העניק לגבי קצרה את הרשות לנהל עבורו את המו"מ מצידו.