קטן: "אם רוצים לזכות באליפות צריך להביא חיזוק"

אחרי ה-0:1 על בני יהודה, לקפטן מכבי חיפה אין אשליות בנוגע ליכולת הקבוצה: "כל שחקן שיגיע ויעזור זה טוב". על פילאבסקי: "עשה עבודה טובה, אבל נחכה לראות איך הוא יתפקד בהמשך"

יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי
יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי | צילום: אתר ספורט 5

במקום בו איבדה את האליפות, ומול אותה יריבה, השיגה אתמול מכבי חיפה תיקון קטן. ממש קטן. 0:1 על בני יהודה הספיק לירוקים כדי לצבור עוד 3 נקודות ולחזור, לפחות זמנית, למקום הראשון בטבלה.

"זה ניצחון חשוב מאוד. באנו מוכנים, במיוחד אחרי התיקו בשבוע שעבר", אמר קפטן מכבי חיפה יניב קטן, "הגענו להרבה מצבים ויכולנו גם להגדיל את התוצאה. שיחקנו כדורגל לא רע בכלל, ואנחנו עם הפנים קדימה".

 

קטן החמיא לבלם אנדריי פילאבסקי, שרשם בכורה מוצלחת: "הוא עשה עבודה טובה, אבל אחרי משחק אין מה לצאת מפרופורציות. בואו נחכה ונראה איך הוא יתפקד. אני מקווה שהוא יעזור לנו, כל שחקן שיגיע ויעזור זה טוב. לא יודע אם יגיע עוד חיזוק, אני מקווה שכן כי אני חושב הקבוצה צריכה להתחזק. אם אנחנו רוצים להיות חזק בצמרת, להיות דומניננטיים ולקחת אליפות אז צריך להתחזק".

בשבוע הבא מחכה לחיפה משחק לא פשוט מול בית"ר ירושלים בטדי, ומפגש עם האקס רוני לוי. "כל משחק בטדי זה סיפור אחר", אמר קטן, "לחיפה ובית"ר תמיד היתה יריבות טובה. אנחנו מגיעים לטדי למשחק חשוב וקשה. נהיה מוכנים".

 

עוד אחד שבלט אמש היה אייל משומר, שתפס בחזרה את מקומו בהרכב של אלישע לוי. "לא ספרתי, אבל אני חושב שלא פתחתי בהרכב משהו כמו 12 משחקים", אמר המגן בראיון ל'שער השבת', "עבדתי קשה באימונים, לא ויתרתי וחיכיתי להזדמנות. כל מה שקורה במגרש זה תוצאה של עבודה באימונים, גם ההרמה שלי לשער של דבאלשווילי. אחרי בכל אימון אני נשאר ומרים כמה כדורים, לשמחתי יצאה הרמה טובה".

 

על תפיסה חזרה של המקום ב-11: "ידעתי שאני מסוגל, שיחקתי בהרכב שנה לפני כן. זו עבודה בראש, עבודה פסיכולוגית עם עצמך, לדעת להרים את עצמך כמה שיותר ולקוות לחזור להרכב. אני לא חושב שאנחנו אפורים, אני חושב שיש משחקים טובים ויש פחות טובים. היום לא היה לנו משחק מבריק אבל אנחנו מקווים לזכות באליפות".