הבלם דניאל זלטקוב נחת בארץ וייבחן במכבי חיפה

השחקן בן ה-21, בעל עבר בנבחרת בולגריה הצעירה, ייטול גם חלק במשחק הידידות מול דינמו קייב בשבוע הבא. לאחריו יוחלט האם להחתימו. בלמים נוספים אמורים להגיע בימים הקרובים

אלישע לוי עם גיאורגי דרסיליה
אלישע לוי עם גיאורגי דרסיליה | צילום: אתר ספורט 5

הבלם הבולגרי דניאל זלטקוב נחת הבוקר (חמישי) בארץ ויחל כבר היום להיבחן במדי מכבי חיפה. השחקן בן ה-21 מקבוצת מיניור פרניק, המדורגת 13 בליגה הבולגרית הראשונה, יעבור היום בדיקות רפואיות ויחל במבחנים באימון שייערך אחר הצהריים.

לזלטקוב 9 הופעות בינלאומיות במדי הנבחרת הצעירה של בולגריה. המאמן אלישע לוי מתכוון לבחון מקרוב את זלטקוב במשחק הידידות מול דינמו קייב ביום שלישי הבא באילת.

 

כמו כן נעשה נסיון בקבוצה להנחית מספר בלמים נוספים שייבחנו במשחק מול קייב, חלקם עשוי להגיע ארצה עד סוף השבוע. במידה וכל הבלמים המדוברים לא ירשימו וישוחררו, עשויה חיפה לחזור לאופציית יא יא פטי, שחקנה של בני סכנין. יא יא היה כזכור על הכוונת של הירוקים כבר בקיץ. אם תרחיש זה יתממש, חיפה תרכוש את כרטיסו של הקונגולזי.

בחיפה לא שוללים את האפשרות כי בסופו של דבר תישאר הקבוצה בסגל הנוכחי, מה שאומר כי המצטרפים החדשים בחלון ההעברות הם רק אנדריי יליאבסקי וסיידו יא יא.

 

הערב יבדקו בחיפה האם ג'ון קולמה ושי מימון יכולים להתאמן, לקראת המשחק מול בני יהודה. אם קולמה יימצא כשיר הוא יפתח בהרכב, ובמידה ולא יעלה יא יא בהרכב של לוי. אפשרות נוספת היא הצבת מימון ב-11. הבלם התאמן אתמול למרות פציעה בשריר הירך האחורי, אך לקראת סיום האימון ספג מכה בקרסולו ונטש. במידה ומימון אינו כשיר למשחק, יעלה במקומו פיליאבסקי.