דקל קינן סיכם לשנתיים בקרדיף מליגת המשנה באנגליה

סוכנו של בלם בלקפול והנבחרת, גלעד קצב, יצא לאנגליה על מנת לסגור את העסקה שמרבית פרטיה כבר סוכמו. קינן יחתום בימים הקרובים לשנתיים בקבוצה המועמדת לעלות לפרמייר ליג

קינן במדי בלקפול
קינן במדי בלקפול | צילום: אימג' בנק / Getty Images

כפי שפורסם לראשונה באתר ערוץ הספורט, דקל קינן עובר לקארדיף. בלמה של נבחרת ישראל שלא ראה יותר מדי דקות לאחרונה בבלאקפול, סיכם הערב (שלישי) את תנאיו במועדון מן הליגה השנייה באנגליה ולאחר שגם סוכמו כל התנאים בין המועדונים, הוא צפוי לחתום רשמית בימים הקרובים עד 2013, בכפוף לבדיקות הרפואיות. סוכנו של קינן, גלעד קצב, יצא היום לאנגליה לסגור סופית את העסקה.

קרדיף, המדורגת שלישית בצ'מפיונשיפ, חיזרה אחרי קינן בתקופה האחרונה ופנתה רשמית לבלאקפול על מנת להחתימו בכדי שיסייע לה במאבקי העליה. "הפניה לקרדיף נעשתה לפני זמן מה", אישר השחקן לאתר ערוץ הספורט. "מה שחשוב מבחינתי זה לחזור לשחק כדורגל, וכמה שיותר מהר".

 

קינן, חשוב לציין, החזיק בחוזה בבלאקפול עד לסיומה של העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת מצד המועדון, אך כעת העדיף לעזוב ולנסות את מזלו באחת מהקבוצות שצפויות לשוב לפרמיירליג במהרה. בפני קינן עמדו הצעות נוספות מאירופה, אך הוא רצה להישאר באנגליה.

קרדיף חווה עונה מצויינת, ועם 44 נקודות מ-26 מחזורים, היא נאבקת על העלייה האוטומטית לפרמיירליג. בעונה שעברה היא סיימה במקום הרביעי אחרי ניוקאסל, ווסט ברומיץ' ונוטינגהאם פורסט, אבל לא שרדה את הפלייאוף ממנו העפילה בלאקפול לפרמיירליג.