יניב קטן: "איבדנו נקודות חשובות, אבל לא צריך לצאת מפרופורציות"

קפטן מכבי חיפה ניסה להרגיע לאחר ה-2:2 מול ב"ש: "רק אם נעבוד קשה נגיע ליעדים". פיטר מסיללה לא יוקפא אך צפוי להימכר בקיץ. אנדריי פילאבסקי יירשם בקבוצה. ג'ון קולמה וניר דוידוביץ' נפצעו אמש וייבדקו

יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי
יניב קטן עם ולדימיר דאבלישווילי | צילום: אתר ספורט 5

אכזבה במכבי חיפה אחרי התיקו 2:2 מול הפועל באר שבע, שקטע לקבוצה רצף של שישה נצחונות. בחיפה מאוכזבים במיוחד מהשערים שספגו, אותם הגדירו כ"לא מחוייבי המציאות", וטענו כי ניתן היה לנצח במשחק.

"אסור היה לנו לספוג שערים כאלה", אמרו שחקנים בקבוצה, "בשער הראשון היינו צריכים לראות שגוסטבו בוקולי שוכב על הדשא פצוע ולהרחיק את הכדור, ובשער השני אסור לחומה להתפרק בצורה כזאת, גם אם היא מורכבת רק משני שחקנים".

 

מי שניסה להרגיע את הרוחות הוא הקפטן יניב קטן, שאמר לאתר הרשמי: "איבדנו נקודות חשובות בגלל חוסר ריכוז במשחק בו היינו עדיפים, אבל לא צריך לצאת מפרופורציות. יש לנו קבוצה עם לא מעט שחקנים צעירים. אנחנו צריכים לעבוד קשה בכדי להשיג את היעדים שלנו".

עם זאת,  בחיפה חושבים קדימה, במיוחד בכל המדובר לחלון ההעברות הנוכחי: המגן פיטר מסיללה לא יוקפא, כך הוחלט בקבוצה, והתקווה היא שלקראת סוף הסיבוב השני יחזור הדרום אפריקאי לפעילות. ההחלטה לגבי מסיללה נובעת מכך שבחיפה רוצים שישחק בסוף העונה כדי למכור אותו בקיץ. ההערכה היא כי חיפה לא תצליח למכור את השחקן אם יוקפא ולא ישחק עד תום העונה.

 

לגבי אנדריי פיליאבסקי הוחלט כי יירשם השבוע, ויעמוד לרשות המאמן, אלישע לוי, כבר במשחק מול בני יהודה. בחיפה עושים מאמצים גדולים למצוא בלם זר שישדרג את חוליית ההגנה. במידה ובלם כזה יימצא הוא יוחתם, ופיליאבסקי יתופקד כקשר אחורי. במצב שכזה סיידו יא יא לא יחתום במועדון. אם חיפה לא תמצא את הבלם הזר לו היא מייחלת, יירשם גם יא יא.

 

ג'ון קולמה, שנפצע מול ב"ש, מתח את שריר הירך האחורי ובחיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה רצינית. הקולומביאני יעבור בדיקה בימים הקרובים. השוער ניר דוידוביץ', שנתקל בקורת השער במהלך המשחק, ספג מכה חזקה בשורש כף היד והתלונן בלילה על כאבים.

 

מחמאות קיבל בוקולי על יכולתו אמש מצד חברי הנהלת הקבוצה ואנשי הצוות המקצועי. למרות אי הבהירות בנוגע לעתידו, נראה כי בוקולי יוחתם בשלהי העונה על חוזה לעונה נוספת.