שחר לדבאלשווילי: "אתה נשאר". קולמה: "רוצה להמשיך בחיפה"

נשיא מכבי חיפה זימן מספר שחקנים לשיחות אישיות, החלוץ צפוי להמשיך לפחות עד סוף העונה. הקשר: "מי לא ירצה להישאר כאן?". גם תומר חמד לא ישוחרר. בוקולי שלא זומן לשיחה: "יש לי חוזה, בינתיים אני שחקן חיפה"

ולדימיר דבאלישווילי חוגג
ולדימיר דבאלישווילי חוגג | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, הגיע הבוקר (רביעי) למתחם האימונים של הקבוצה וערך מספר שיחות אישיות עם שחקנים לגבי עתידם במועדון.

בין השחקנים ששוחחו עם הנשיא במהלך היום: ולדימיר דבאלשווילי, תומר חמד וג'ון קולמה. בקבוצה מעריכים כי דבאלשווילי, המבוקש באירופה, בין היתר על ידי ויסלה קראקוב, קיבל הודעה כי חיפה החליטה להשאירו לפחות עד תום העונה. לחלוץ חוזה לעוד שנה וחצי במדים הירוקים. הגאורגי ביקש משחר במהלך השיחה כי חיפה לא תעמוד בדרכו במידה ויקבל הצעה קוסמת מקבוצה אירופית ברמה גבוהה.

 

קולמה היה צפוי לקבל הודעה על עתידו בחיפה, אולם לדבריו הנושא כלל לא עלה בשיחה. "שחר שאל אותי כיצד אני מרגיש ומה מצב הרגליים", סיפר קולמה, "הוא לא שאל אותי לגבי המשך דרכי בקבוצה. בהמשך ניפגש עוד פעם ונדבר על החוזה. אני תמיד רוצה להישאר בחיפה, זה מועדון גדול. מי לא ירצה להישאר כאן? זה לא תלוי רק בי. אם לא ירצו בי אחפש קבוצה חדשה".

לגבי חמד, שחר צפוי להודיע לשחקן בן ה-23 כי הוא אינו משוחרר, וכמו כן כי הקבוצה תמשיך לנהל עימו משא ומתן על חוזה חדש. גוסטבו בוקולי שלא זומן לשיחה, ועל כך אמר: "יש לי חוזה עד סוף העונה, בינתיים אני שחקן חיפה". על מצב הקבוצה סיפר הקשר: "אני שמח ואני וג'ון בולטים במשחקים לאחרונה ועוזרים לקבוצה. אני חושב שאנחנו משחקים טוב לאחרונה, הרבה יותר אגרסיבי וזה מתבטא בתוצאות".

 

יניב קטן אמור לערוך אימון מלא ולהיות כשיר למשחק הליגה בשבת מול הפועל באר שבע. "אנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו", התייחס בוקולי למשחק, "מכבי חיפה רוצה וצריכה לנצח כל קבוצה בבית, זה חשוב שנמשיך לעשות את זה".