מכבי חיפה: ולדימיר דבאלשוילי ואייל משומר החליפו מהלומות באימון

בלאגן בשורות הירוקים לפני המשחק החשוב מול מכבי ת"א (20:45), אך נראה שהחלוץ והמגן יפתחו בהרכב למרות זאת. לוי לשחקנים: "צריך להיות זהירים, אבל לא לפחד"

ולדימיר דבאלישוילי
ולדימיר דבאלישוילי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

במכבי חיפה אולי קיוו להגיע למפגש הערב (שני) מול מכבי תל אביב בראש שקט, אבל זה כבר לא יקרה. הבוקר, באימון הקליל שערכו הירוקים, אירעה תקרית חמורה כאשר בעקבות אירוע באחד המשחקונים, התפתח עימות פיזי אלים בין ולדמיר דבאלשוילי לבין אייל משומר.

השניים, שצפויים למרות הכל לפתוח בהרכב מול הצהובים, החליפו מהלומות, אגרופים ודחיפות, אך יש לציין שבסיום האימון, כאשר השחקנים עלו לחדרים, הגיאורגי המתין למגן וביקש את סליחתו. האחרון קיבל אותה ולפחות נכון לעכשיו נראה שההדורים יושרו.

 

נשיא חיפה, יענקל'ה שחר, הגיע לארוחה עם השחקנים אבל העדיף שלא לדבר. אלישע לוי הקרין לחניכיו וידאו שהתמקד בחלק ההתקפי של מכבי תל אביב ואמר להם: "צריך להיות זהירים בהגנה, אבל לא לפחד לצאת ולתקוף. אנחנו משחקים בבית. תנו לקהל לדחוף אתכם, אנחנו צריכים להיות בעלי הבית".

בעניין אחר, המשחק הערב ייפתח בטקס לזכרו של אבי כהן ז"ל, במסגרתו ימחאו שני הקהלים כפיים במשך דקה. "זה לא משחק רגיל", אמר מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, "כולנו בתחילת המשחק נהיה בצילו של אבי כהן ואני מקווה שגם הקהל של תל אביב ושלנו יכבד את אבי כהן. מערכת היחסים בין מכבי תל אביב לחיפה היא מערכת בלתי רגילה, חברית. כל נושא שהועלה על ידי אבי הובא בצורה מנומסת והוא קידם בצורה משמעותית את מעמדו של השחקן הישראלי. תמיד נזכור אותו".

 

בכל הנוגע להרכב, תומר חמד יחליף את עידן ורד ב-11 כאשר לצידו ישחקו יניב קטן, אייל גולסה ו-ולדימיר דבאלישווילי. ג'ון קולמה וגוסטבו בוקולי יוצבו בקישור האחורי. כזכור, מצבת הפצועים למשחק החשוב ארוכה ולא מותירה הרבה אופציות התקפיות על הספסל של הירוקים. ליאור רפאלוב, פיטר מסיללה ומוחמד גאדיר מחוץ לסגל, ומי שחוזר לסגל לראשונה אחרי תקופה ארוכה יהיה שלומי אזולאי, שיהווה אופציה התקפית נוספת מהספסל.

 

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; איל משומר, אריק בנאדו, שי מימון, טאלב טוואטחה; ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן; ולדימיר דבאלשוילי, תומר חמד.