יו"ר הפועל עכו, ציון ויצמן, למאמן אלי כהן: "אתה מרוקאי עם אגו"

יושב ראש הקבוצה הצפונית התפרץ כלפי הצוות המקצועי בראשות המאמן לאחר ההפסד לאשדוד (3:1): "אכפת לכם רק מהכסף, אבל אתם לא קובעים שום דבר". כהן: "אני בהלם. אשקול את עתידי בקבוצה"

מאמן הפועל עכו
מאמן הפועל עכו | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

הפסדה של הפועל עכו 3:1 למועדון ספורט אשדוד עורר הערב (שבת) תגובה קשה ויוצאת דופן מצדו של יושב ראש הקבוצה, ציון ויצמן, תגובה שעוד עלולה להביא לסיום דרכו של המאמן אלי כהן בקבוצה. בסיום המשחק נכנס היו"ר לחדר ההלבשה והשתלח בצוות המקצועי בראשותו של כהן.

"אתם 'שלוכלנד'", גער ויצמן, "אתם כמו דגים מתים. אתם באים לעבודה רק כי איכפת לכם מהכסף. אתם לא קובעים כאן שום דבר". למאמן אמר: "אתה מרוקאי עם אגו". כהן היה המום מהדברים ואמר לאתר ערוץ הספורט: "אני בהלם. בכלל לא דיברתי אבל זה מביא אותי לשקול את עתידי בקבוצה. לא זו ההתנהלות שצריכה להיות".

 

כבר זמן מה שמערכת היחסים בין השניים אינה תקינה, עוד מהתקופה בה השעה כהן את הקשר איברהים עבדול ראזק, שלא על דעת היושב ראש. כעת צפויה להתקיים בימים הקרובים פגישה בה ינסו השניים לסכם על עזיבתו של המאמן והפיצוי לו יזכה.

על עכו עוברת עד כה דווקא עונה לא רעה בכלל. הקבוצה רשמה בסיבוב הראשון ניצחונות נאים על מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים וכמעט הפתיעה גם את האלופה, הפועל ת"א, שסחטה 2:2 בגרין. הקבוצה מדורגת במקום השישי עם 25 נקודות וההפסד באשדוד היה החמישי שלה העונה.