טל חן סיכם בהפועל ר"ג לשלוש עונות

בלמה של בני סכנין נשאר מתחת לקו האדום ויעבור מהמדורגת 15 לנועלת טבלת ליגת העל. המהלך מגיע לאחר שחן סירב לקצץ בשכרו בסכנין, כמו גם שחקנים נוספים שחלקם עשוי לעזוב את הקבוצה בינואר

בלמה של בני סכנין
בלמה של בני סכנין | צילום: אתר ספורט 5

אחרי שבילה קרוב לשנתיים וחצי במדי בני סכנין, טל חן יעזוב תוך ימים את הקבוצה, זאת לאחר שסיכם לשלוש העונות הקרובות עם הפועל רמת גן. הבלם הוותיק כבר שוחח עם יו"ר סכנין, חסן אבו סלאח, והודיע לו כי הוא לא מעוניין להישאר, וברגע שייפתח חלון ההעברות יהפוך מעברו לרמת גן לרשמי.

המהלך מגיע בעקבות סירובו של חן, בדומה ללא מעט שחקנים אחרים, לקצץ בשכרו כפי שסכנין דורשת בשל הבעיות הכלכליות הקשות מהן היא סובלת. גם הפועל אשקלון חיזרה אחרי הבלם שגדל במחלקת הנוער של צפרירים חולון וייזכר יותר בעקבות התקופה שלו בהפועל ת"א, אך לבסוף זה העדיף לחתום אצל נועלת טבלת ליגת העל ולנסות לעזור לה לשרוד.

 

חן, שבילה גם קדנציות במכבי נתניה והפועל חיפה וכמו כן זכה עם הפועל ת"א בשני גביעים רצופים ב-2006 וב-2007, עוזב את סכנין כאשר היא בצרות מקצועיות. היא מדורגת במקום ה-15 בליגה עם שני נצחונות בלבד מאז החלה העונה כשבנוסף, בגלל הברוך הפיננסי, שחקנים נוספים צפויים להיחתך ממנה.