האוהדים מחו, בית"ר תפתח את היציע המזרחי בשבת

הקבוצה קיבלה מאות שיחות זועמות ופתרה את אילוצי האבטחה שמנעו את הפתיחה. מהקבוצה נמסר: "הכוונה לא היתה להילחם במישהו. עשינו הערכת מצב נוספת והחלטנו לפתוח"

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | צילום: אתר ספורט 5

בית"ר ירושלים הפכה היום (שלישי) את החלטתה - היציע המזרחי באיצטדיון טדי ייפתח בשבת מול מכבי נתניה. אחרי החהלטה אתמול לסגור את היציע התקבלו במשרדי המועדון מאות שיחות זועמות של אוהדים שהביעו את מחאתם, והביאו את הקבוצה לשנות כיוון.

 

"אתמול קיבלנו מאות בקשות של אוהדים מהיציע המזרחי לעשות מאמץ ולפתוח את היציע", נאמר בהודעה הרשמית של בית"ר, "הבוקר, לאחר הערכת מצב נוספת ומאמצים רבים לגיוס מאבטחים כפי שנדרש, החלטנו לפתוח את היציע המזרחי במקום הצפוני, ובכך להתחשב באלפי אוהדים שכעסו על סגירת היציע".

"כפי שציינו כבר אתמול, ההחלטה לסגור את המזרחי לא היתה במטרה להילחם במישהו, אלא נבעה מאילוצי אבטחה", הוסיפו מבית"ר, "לאחר שהבעיה הזו נפתרה, אנחנו שמחים להודיע על פתיחת היציע המזרחי לאחר שני משחקים בהם היה סגור".

 

בית"ר ירושלים חוזרת מהפגרה בתקווה להמשיך במומנטום איתו יצאה לחופשת החורף. במחזור הקודם הקבוצה של אורי מלמיליאן ניצחה 0:1 את קרית שמונה מול יציעים ריקים בטדי, תודות לשער של הקפטן אבירם ברוכיאן. בשבת תוכל בית"ר לחלוף על פני נתניה בטבלה.