ערן לוי סיכם את תנאיו בהפועל באר שבע

החלוץ בעל הבעיטה האימתנית, ששוחרר מהפועל אשקלון, צפוי להצטרף לחבורה של ניר קלינגר. המאמן הבטיח לראשי הקבוצה כי ביכולתו להשתלט על אופי השחקן, שנחשב בעייתי

ערן לוי
ערן לוי | צילום: רוני שיצר

ערן לוי סיכם בהפועל באר שבע. הפועל אשקלון הביעה את הסכמתה לשחרר את החלוץ ובתנאי שלא יחתום באחת מהקבוצות שנלחמות נגד הירידה, והערב (שני) הוא סגר את תנאיו בקבוצה מבירת הנגב.

 

הכוונה של ערן לוי היתה תחילה לשוב להפועל חיפה, כאשר הבעלים יואב כץ היה מעוניין בהחתמתו, אולם המאמן ניצן שירזי סירב לצרפו לסגל והעיסקה לא יצאה אל הפועל.

 

 

פגישה בין ערן לוי להפועל ב"ש צפויה להתקיים כבר ב-24 השעות הקרובות, כאשר אם השיחות לא יעלו על שרטון באופן בלתי צפוי, הוא יחתום על חוזה ויצטרף לסגל של ניר קלינגר. מאמן ב"ש הבטיח לראשי הקבוצה כי ביכולתו להשתלט על אופיו של השחקן, שנחשב לבעייתי.

 

הפועל באר שבע תהיה הקבוצה השמינית של ערן לוי בליגת העל. הוא החל את הקריירה במכבי חיפה, ממנה עבר למכבי תל אביב אבל עזב אחרי תקופה קצרה מאוד לעירוני קרית שמונה. אחרי עונה בצפון הוא עבר למכבי נתניה אך גם שם הדברים לא הסתדרו והוא עבר להפועל עכו. השערים הגיעו אבל הבעיות המשמעתיות היו בעוכריו והקבוצה הבאה שלו היתה הפועל חיפה, אצלה שיחק החל מ-2007. בתחילת העונה הנוכחית הוא חתם באשקלון, ממנה שוחרר לאחרונה, שוב בשל בעית משמעת.