בוקולי: "אם נפסיד למכבי ת"א בגביע הטוטו זה יפגע בנו בליגה"

קשר מכבי חיפה מאמין שהמפגש הקרוב עם הצהובים (רביעי) ישפיע על המפגש בליגה בשבוע הבא: "אם ננצח זה יביא מומנטום וביטחון". על הפציעות של רפאלוב ומסיללה אמר בוקולי: "שניהם בתקופה טובה, אבל יש לנו סגל גדול ושחקנים טובים כדי שלא ירגישו בחסרונם"

גוזטאבו בוקולי
גוזטאבו בוקולי | צילום: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5

"מכבי חיפה תמיד משחקת כדי לנצח תמיד רוצה לזכות בתארים", זה המסר שהעביר קשר הירוקים, גוסטבו בוקולי, לקראת רבע גמר גביע הטוטו מול מכבי ת"א ביום רביעי (20:30). כשנשאל איזה משחק חשוב יותר, זה בגביע הטוטו או זה בליגה ביום שני מול הצהובים, ענה הקשר: "מבחינתי תמיד המשחק הכי קרוב הוא הכי חשוב. אם ננצח בגביע הטוטו זה יביא מומנטום ובטחון למפגש בליגה, אם נפסיד זה יפגע בנו".

חיפה תחסר את ליאור רפאלוב ופיטר מסיללה הפצועים. טאלב טוואטחה יחליף את האחרון, בעוד שעל המשבצות של הקשר מתחרים מוחמד גאדיר, עידן ורד וסיידו יא יא. עדיין לא ברור האם הקשר הניגרי ימשיך בחיפה עד סוף העונה או יושאל, והמשחק מול מכבי ת"א יהווה הזדמנות מצויינת עבור אלישע לוי להתרשם מיכולותיו.

"הפציעה של רפאלוב לא קשה", התייחס בוקולי למסדר הפצועים, "אני חושב שעוד שלושה שבועות הוא יהיה בריא לגמרי ובהדרגה יחזור. גם ליאור וגם מסיללה בתקופה טובה, אבל יש לנו סגל גדול ותמיד צריך להסתכל על הקבוצה כקבוצה ולא כבודדים. יש לנו שחקנים טובים כדי שלא ירגישו בחסרונם".

אנדריי פילאבסקי, שכמו סיידו חתם רק בשבועות האחרונים, יעלה במרכז ההגנה לצידו של אריק בנאדו. האוקראיני הצעיר נמצא עדיין בעדיפות שניה אחרי האיסלנדי ראגנר סיגורדסון, אולם נכון לרגע זה יש פערים גדולים במו"מ של הירוקים איתו. בחיפה כבר סיכמו עקרונית עם גטבורג על מחירו של הבלם, אולם דרישותיו הכספיות מטרפדות כרגע את מעברו. נכון לרגע זה מדובר בפערים גדולים.

בכל מקרה, פילאבסקי יתפוס את מקומו של שי מימון שיקבל מנוחה אחרי שלא החסיר אפילו דקת משחק אחת העונה בליגה. במידה שירשים הוא יישאר בקבוצה, במידה שלא האוקראיני יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל.

"למכבי ת"א יש שחקנים טובים מאוד ובעיקר בהגנה", סיכם בוקולי, "ויש להם גם שחקנים מאוד מסוכנים בהתקפה. יהיה פחות כיף לשחק מול קהל, אבל יש אנשים מקצועיים שמקבלים את ההחלטות ואנחנו צריכים לכבד אותן".