מכבי חיפה העלתה את הצעתה על החלוץ דרווידאס סרנאס

הירוקים מגבירים מאמצים לסגור את העסקה עם לודז'. בשלב הבא ידונו במועדון באשר להארכות ההסכמים של הסגל הקיים. משומר ישאר, טרם התקבלה החלטה לגבי קולמה ובוקולי

אלישע לוי
אלישע לוי | צילום: שרון בוקוב

אחרי שכבר החתימה בלם, מכבי חיפה מגבירה את המאמצים לצרף גם חלוץ ברמה גבוהה בינואר. הירוקים האיצו היום (חמישי) את המגעים מול לודז' הפולנית כדי לנסות ולסגור את עסקת העברתו של דרווידאס סרנאס. סגנית האלופה העלתה את הסכומים שהציעה וכעת מקווים שם שהמהלך יקרום עור וגידים בקרוב.

 

מבחינתו של אלישע לוי, סרנאס נמצא בראש הרשימה ורק אם לא יצליח המו"מ עם הקבוצה הפולנית יעברו בקבוצה לאופציות נוספות. יש לציין כי גם אם הליטאי יגיע, ולדימיר דבאלישוילי יישאר. תומר חמד יהיה זה שישלם את המחיר וככל הנראה יעבור בהשאלה ליריבה העירונית, הפועל חיפה.

"היום יותר ויותר קשה להביא זרים איכותיים, כי הם לא בעלויות של הכדורגל הישראלי", סיפר אלישע לוי בראיון לרדיו ת"א. "מתנהל מו"מ מול סרנאס ואם זה יגיע למצב שהעלויות יתאימו, הוא יהיה. אם לא, נצטרך למצוא פתרון אחר. אני לא רוצה לדבר על דג'אקו ערפאת ועל שחקנים מקבוצות אחרות. אני יכול להגיד שבמכבי חיפה לדורותיה, וגם במכבי ובהפועל, יש שחקנים שמצליחים ויש כאלה שלא".

 

בשבועות הקרובים יקבלו בחיפה החלטות לגבי שחקנים שמסיימים חוזה, והאם יוצע להם להישאר. בין השמות המדוברים: גוסטבו בוקלי וג'ון קולמה, שאיתם עדיין לא דיברו, ואייל משומר שלו בוודאות תציע חיפה חוזה לשנים הבאות.