"כריסטיאן אלבארס יעזוב את בית"ר ירושלים"

נציגו של השחקן בישראל: "יהיו התפתחויות בימים הקרובים". בבית"ר מנסים לאתר קבוצה בצ'ילה שתחתים את המגן, אשר ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק מול קרית שמונה

כריסטיאן אלבארס חוגג במדי בית"ר ירושלים
כריסטיאן אלבארס חוגג במדי בית"ר ירושלים | צילום: אתר ספורט 5

"כריסטיאן אלבארס צפוי לעזוב את בית"ר ירושלים. שום דבר לא סגור אבל התפתחויות יגיעו בימים הקרובים". את הדברים הללו אמר היום לירן עטיה, נציגו של הצ'ילאני שהגיב בכך לפרסומים הסותרים בנוגע לעתיד השחקן.

 

בית"ר תיאלץ להיפרד מהצ'ילאני שבחודש האחרון תרם רבות לשיפור המקצועי בקבוצה מאז שהוסב לעמדת הקשר האחורי. אלבארס, המעוניין לעזוב את ישראל בשל סיבות אישיות, רוצה לחזור למולדתו.

בימים האחרונים נעשים מאמצים למצוא עבור השחקן קבוצה בצ'ילה ולהקל על מעברו, ובמידה והמהלך לא יבשיל ייתכן ויעזוב בכל זאת, אך לקבוצה במדינה אחרת בדרום אמריקה כדי שיוכל להיות בקירבת משפחתו. בבית"ר מבינים את צורך השחקן לעזוב, אם כי הביעו אכזבה מחסרונו הצפוי במישור המקצועי.

 

לאלבארס חוזה ארוך טווח בבית"ר ומהיקרים במועדון, ועזיבתו תקל תקציבית על הקבוצה. השחקן, שבשבת לא נכלל בסגל בגלל פציעה, חזר היום לאימונים מלאים. ההערכה בקבוצה היא כי יהיה כשיר למשחק מול קרית שמונה בטדי, במשחק ללא קהל.