פיטר מסיללה: "אנחנו שואפים לזכות באליפות"

למרות היכולת הפושרת של הירוקים ב-0:1 על קרית שמונה, מגן מכבי חיפה לא מתחמק מהצהרת כוונות: "אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק, יש לנו עוד הרבה עבודה". הדרום אפריקני יוצא לחופשת מולדת ויוחלף ע"י טאלב טוואטחה במשחק מול מכבי נתניה

פיטר מסיללה
פיטר מסיללה | צילום: רויטרס

הנצחון אמש 0:1 בקרית שמונה המשיך את המומנטום בו נמצאת מכבי חיפה. סגנית האלופה הנחילה לקבוצת הצמרת של רן בן שמעון הפסד ביתי ראשון, ומנגד המשיכה ברצף 5 משחקים ללא הפסד.

זה היה משחק קשה מאוד מול קבוצה מצוינת שלא רק שלא נוצחה בביתה עד שפגשה אותנו, אלא גם ניצחה את הפועל ת"א ומכבי ת"א בבלומפילד", אמר המגן פיטר מסיללה, "ק"ש קבוצה פיזית וחזקה ששיחקה בהתלהבות, לא במקרה היא בצמרת הליגה. רואים את העבודה הטובה שנעשית שם".

 

"מבחינתנו, אנו שואפים כל שנה לזכות באליפות", הוסיף השחקן, "אנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק ויש עוד הרבה עבודה לפנינו. עלינו להמשיך להיות מרוכזים ולהגיע לכל משחק במטרה להפגין יכולת טובה ולנצח".

 

היום ימריא מסיללה לחופשה בדרום אפריקה מאחר וצבר 5 כרטיסים צהובים ולא רשאי לשחק מול מכבי נתניה בשבת. לאור העובדה שבשבת בעוד קצת פחות משבועיים מגיעה פגרת החורף, ישוב הדרום אפריקאי ארצה לקראת סוף השבוע הבא.

מי שיחליף את מסיללה בהרכב מול נתניה אמור להיות טאלב טוואטחה הצעיר. כפי שנראה כרגע אין עדיין הצעות קונקרטיות טובות עבור מסיללה, ולא מן הנמנע שימשיך עם הירוקים עד לסיום העונה.

 

מחמאות גדולות קיבלו שוב שחקני ההגנה של חיפה, שספגה רק 2 שערים ב-5 המשחקים האחרונים ואתמול סייעה לניר דוידוביץ' לשמור על שקט נקי. בקבוצה מרוצים מייצוב ההגנה על ידי אריק בנאדו ושי מימון, ומיכולתו של דוידוביץ' מול ק"ש.

 

"איכשהו, לאורך כל הדרך מימון לא מקבל את הקרדיט המגיע לו, גם מהתקשורת וגם מהקהל", אמרו שחקנים בחיפה לאתר ערוץ הספורט, "הוא עושה עבודה נהדרת, נמצא בכושר מצוין ומגיע לו על כך קרדיט גדול יותר".

 

היום אמורה להיסגר סופית העברת הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי. השחקן אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי בקבוצה, וככל הנראה יהיה מחליפו של איגנסיו קאנוטו בחודש הבא. יחד עימו יצטרף לקבוצה הקשר יא יא סיידו שיחליף את אדריין סילבה. בקבוצה ימשיכו בימים הקרובים לנסות ולקדם את עסקת דרווידאס סרנאס, חלוצה הליטאי של לודג' מולה נתקע המו"מ.

 

בימים הקרובים עשוייה להתקיים פגישה ראשונה בין ראשי חיפה למגן אייל משומר, המסיים בקבוצה חוזה של חמש שנים. שני הצדדים מעוניינים לחדש את החוזה. בחיפה יישבו בשבוע הקרוב גם עם נציגיו של ג'ון קולמה הקולומביאני המסיים את חוזהו בקיץ. הקבוצה מעוניינת גם במקרה זה להאריך את חוזהו של הקשר.

 

מצבו של תומר חמד אינו ברור. חיפה קיבלה לא מעט פניות לגבי השאלת השחקן בינואר, אך החלוץ, המסיים חוזהו במועדון בקיץ, רוצה להמשיך תחת אלישע לוי אם יקבל דקות משחק רבות עד לסיום העונה.